Recenze (230)
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
5. epizoda byla skvělá.
Ve službách CIA (2014) (seriál)
Tváří se to jako hrozně profi seriál, ale už v prvním díle bylo tolik logických chyb a kokotin, že to dál sledovat nebudu. State of Affairs jsou mnohem slabší Legends, a navíc bez Seana Beana.
Spása (2014)
Dánská kinematografie! Severská syrovost! Mnohem lepší než ten brajgl z Ameriky! Tohle většinou skandují filmoví "odborníci" tak urputně, div si z toho nestříknou do trenek. Kecy, Salvation není ničím speciální ani nijak nadprůměrný film. Ne, že by mě nebavil děj nebo herecký obsazení, jen se bohužel nejedná o žádnou slávu, která by si zasloužila hromadu čsfd hvězdiček. Film rychle uteče a za dva dny vyšumí do ztracena. Závěrečná "přestřelka" působí hrozně lacině a Evu Green jsem asi v horší roli neviděl (a pozor, to neříkám jen proto, že tu nemá nahý scény!)
Lucy (2014)
The fuck?!
Národ Z (2014) (seriál)
Pilot se mi nezdál tak hroznej. Druhá epizoda byla otřesná, po třetím dílu s touhle zbytečností končím. Tak hrozný masky už jsem dlouho neviděl. Věrohodnější zombíky než v Z Nation člověk potká i když se vrací ve tři ráno z hospody. A herce vlastně asi taky.
Divergence (2014)
Nejsem divergentní :( Když jsem se v patnácti rozhodoval, do jaký frakce chci patřit, rozhodl jsem se cáknout svojí krev na horký švestky (nebo co to v tom hrnci bylo) a odevzdat se frakci Candor, která si nejvíc cení svojí upřímnosti. Můžu tedy upřímně říct, že Divergent je sračka a absolutně mě nebavil. Oproti tomuhle výtvoru jsou Hunger Games masterpiece a ve srovnání s hlavní hrdinkou je Jennifer Lawrence sexbomba z obálky Maximu.
Dominion (2014) (seriál)
Hrozná lacinost. Andělé mají "brnění" jako červenej strážce vesmíru... proč?
Need for Speed (2014)
Když jsem četl názory, že příběh je stejně jednoduchej jako v NFS hrách, říkal jsem si, že to třeba nebude tak hrozný. Bohužel, lepší story má i Solitaire, inteligentnější dialogy jsem slyšel v Pinballu a výrazový schopnosti herců jsou srovnatelný s těma, co má smajlík v Hledání min.
Transcendence (2014)
Po skončení filmu mi v mysli vyvstalo několik palčivých otázek. 1. Proč byla Kate Mara blondýna? 2. Kdo je sakra ten týpek, co psal scénář? 3. Kdy jsem byl naposled na záchodě? 4. Kolikrát už jsem kurva viděl tu padající kapku ve slow-motionu?!
Pompeje (2014)
Bylo to tak špatný, že se na to nemohl dívat ani Vesuv, a tak radši vybouchl. A to to vydržel ještě docela dlouho.