Recenze (242)
Hořící keř (2013) (TV film)
Námet dobrý, aj dobre spracovaný, len sa 4 hodiny krútime okolo toho istého, čo zo začiatku je extrémne pútavé, ale ako čas ubieha, človek už trochu čaká, že by predsa len mohol prísť koniec, ale ten tak skoro zďaleka neprichádza a trochu to stagnuje zážitkovo. Ale páčilo sa mi to.
Sunrise (2024)
Neviem vôbec, o čom to bolo, je mi to aj tak jedno a netrápi ma to a jednu hviezdu dávam za to, že sa to dalo aspoň bez väčších problémov dopozerať.
Dicks: The Musical (2023)
Šialená kontroverznosť, ktorá nie každému sadne, a z ktorej sa dozvieme, že Boh je gay. Ale ja som sa bavil.
Devils (2023)
Konečne niečo z Ázie, čo má hlavu aj pätu a dalo sa pozerať, len jediný problém som mal v tom, že som si musel stále pripomínať, kto je v skutočnosti ten "dobrý" a ten "zlý", keďže nie dosť, že sú všetci Kórejci rovnakí, tak ešte do toho sa prehodia aj ich telá a je v tom totálny galimatiáš.
Kukačky (2023)
Napriek tomu, že dávam 4 hviezdy, musím povedať, že som čakal viac. V druhej polovici som sa už dosť strácal a aj keď to nakoniec dalo aký taký zmysel, tak celkový zážitok nebol plnohodnotný. Ale na druhej strane, pozeralo sa to celkom dobre.
Castaways (2023)
Keď neviete ako okoreniť klišé s dvoma stroskotanými ženami na ostrove, tak z nich spravte lezby, prihoďte im tam muža a je o zábavu postarané. A ono to sakra naozaj funguje, ako má.
Anatomie pádu (2023)
Poviem pravdu, čakal som viac. Nekonečná stopáž tomuto filmu vôbec nepraje. A rozuzlenie taktiež nie je ktovieaké. Navyše posledných 15 minút, kde sa nič podstatné pre film nedeje, trvá asi 2 hodiny. Škoda toho, dal sa z toho vyťažiť oveľa viac.
Crypto Boy (2023)
Toto ma ale vážne, ale že naozaj vážne, nezaujalo a potvrdilo, že pojem kryptomena je pre mňa španielska dedina. Odpad dávam preto, že som to nedokázal ani dotiahnuť do úplného konca, čo sa mne stáva tak raz za 3 roky.
Sparta (2022)
Celkom slušná dráma, ale že by to bolo nejako kontroverzné, sa povedať nedá podľa mňa. Proste normálny príbeh o pedofilovi.
L'Origine du mal (2022)
Nekonečná a nudná schizofrenická vývrtka, z ktorej som nepochopil ani prd. Jednu hviezdu dávam za dopozeranie, ktoré bolo vďaka 2 hodinovej stopáži bolestné.