Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Osmý smysl (2015)
Černé zrcadlo (2011)
Perníkový táta (2008)
Vynikající seriál, který mne okamžitě vtáhl do děje. Na začátku jsem se smála a u konce se mi řinou hrachy z očí. Perfektní proměna (výměna) charakteru dvou hlavních hrdinů. Walt pokazil co mohl, a ještě se z něho stal nemorální agresor. Naopak ze závislého floutka Jesseho se stal uvědomělý mravokárce, který unikl před minulostí. I když jeho postava v poslední řadě mi nebyla dvakrát sympatická, z důvodu spolčení s DEA.. Jinak nejlepší seriál, podobného žánru co je k vidění.