Poslední recenze (16)
Rebelka (2012)
Nějak mě nic k tomuto filmu nenapadá. Přemýšlím, ale prostě jisté věci se nedají napsat slovy. Napětím jsem čekala co se bude dít a... Prostě nádherná pohádka se vším všudy, kde si dcera a matka lezou na nervy, ale nakonec si cestu k sobě najdou.
Dredd (2012)
Připadalo mi, jako by do mě tu drogu taky píchli. Scénky, které trvaly až nekonečně dlouho byly nesnesitelné avšak fascinována úhlem natáčení a skvělými efekty po podání drog dané oběti hleděla jsem jako blázen do té tenké obrazovky dřepící přede mnou. Opravdu povedené. Přirovnala bych to k duze. I když víte, z čeho je složená stejně si stojíte za svým, že na konci čeká kbelík se zlatem. A takto vypadá i ten film. I když to, že postavy přežijí už mi bylo zřejmé hned na začátku - jinak by přece drahý Dredd nebyl tak obávaný, ne?
Bakugan (2007) (seriál)
A zase to stejné jako Beyblade či jak se to píše. Hai je to to stejné stále dokola. Stejná úprava, podobný děj...No hlavu vzhůru. Mohlo to být i horší. Že ne? Taky tam mohly být marťani. Tramtadadá! Zase na tom tak zle nejsme. Ono dějová linie se stále točí okolo toho samého - být nejlepší. Bude? Nebude? Bude mrtev? Nevím, nedosledovala jsem to. Viděla jsem pár epizod. První to nadchne a za pár sekund po začátku reklamy - na co , že se to vlastně dívám? Eh? No , pokračujeme. Co z toho vzniká? Parodie na skvělá anime a pak nemají hateři cpát všechna anime do jednoho pytle! Uf...Až jsem se zamračila.
Poslední deníček (54)
2015
Nebyla jsem tady, co je rok dlouhý. Přečetla si své minulé "deníčky" a bylo mi vcelku do breku. Jestli je to tím, jak stárnu či co, ale kroutím nad svými poznatky i hodnoceními filmů hlavou. Takže nechám to tu, ale... No ale nehodlám to rozepisovat. :D