Recenze (126)
Maniac (2011)
Bez hlubšího smyslu a pointy, byť velmi solidně natočené...
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Původně jsem chtěl hodnotit 4 hvězdičkami, ale ten konec to celé shodil. Takže horší 3.
Tokyo Gore Police (2008)
Moje recenze na ABYSS webzine
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Originální námět a obrovský potenciál vyšuměl v průběhu seriálu kamsi do ztracena. Ale i tak slušný nadprůměr.
Paparazzi (2004)
Dost hloupé, ale svým způsobem zábavné natolik, že nudou člověk neusne :-)
Ztroskotaná láska (2005)
Jedna hvězdička za to, že film byl místy celkem dost vtipný. Bohužel úplně jiných způsobem, než si tvůrci představovali... Nicméně uznávám, že cílovému publiku se tento film může líbit.
Soukromé pasti (2008) (seriál)
Viděl jsem jediný díl (Fajn Brigáda) a pokud byla kvalita celého "seriálu" obdobná, jedná se o jeden z nejelpších počinů televizní zábavy posledních let.
Můj miláček ráže 6,65 (2004)
Zřejmě mi něco uniklo...
Mlha (2007)
Poctivé béčko s cool závěrem.
Nine Inch Nails: Broken (1992) (video kompilace)
Tento ultrabrutální klipový filmeček lze doporučit jen zarytým fanouškům NIN a to ještě jen těm, kterým nevadí sledovat uřezané hlavy, rozdrcené penisy, umučení zaživa a mnoho dalších prasáren nejhrubšího zrna. Hardcore podívaná silně ovlivněná snímky jako TETSUO a ERASERHED, které však v porovnání s BROKEN vyznívají celkem nevinně.