Poslední recenze (42)
Šmankote, babičko, čaruj! (1998)
Žasnu nad některými komentáři, jaká láska, přejícnost a především bezmezná objektivita z nich čiší. A just dávám 100%...
To nic, drahá (2022)
Za mě dobrej film. Námětem a rozuzlením je to kombinace Stepfordských paniček a Matrixu. Dívat se na to dalo, ale mohlo to být propracovanější... Ale za snahu 3*
Jitřní záře - Epizoda 4 (2022) (epizoda)
Jako sociální pracovník z povolání (celkem 8 let praxe, z toho 1 rok práce na úřadě, 7 let práce s uživateli drog a alkoholu, 1 a půl roku paralelně pracovník linky důvěry) musím poděkovat herečkám Lence Vlasákové a Veronice Žilkové za to, že ukázaly, jak komplikovaná může být pozice sociálního pracovníka. To, že tam bylo pochybení a střet hodnot mohu jen těžko rozporovat. To rozhodnutí mělo fakt těžký následky. Konečně ale taky kromě ukazování, jak náročnou práci mají policisté, hasiči, zdravotníci, právníci, soudci, učitelé a další, někdo ukázal, jak náročná je po stránce rozhodování práce sociálního pracovníka - a u oddělení péče o dítě dvojnásob... Je medializováno dost případů, kdy to byl prů.er, že se dítě neodebralo. Kdybych udělal stejnou chybu na místě vedoucí odboru já, vyjádření zástupkyně ombudsmana o tom, že jsem nejednal v zájmu dítěte a následné předvolání k výslechu kvůli mučení by mě rozbilo natolik, že bych si to šel regulérně hodit... Respekt hlavně Žilkové za to, jak to zahrála. Perfektně předvedla dilema zasáhnout versus nezasáhnout... PS: paralela s vydranděním frndy byla až nechutně realistickým obrazem toho, jak často se jedna (jedno jestli malá nebo velká) chyba obrátí proti sociálnímu pracovníkovi i tam, kde to není ani trochu fér...