Recenze (2 813)
Nimona (2023)
Tohle bylo docela překvapení. Je to vtipné, napínavé a dobrodružné. Moc jsem se bavila, i když zápletka je dost průhledná a vyloženě nic, co jsme neviděli. Animace je ale skvělá.
Mr. & Mrs. Smith (2024) (seriál)
Pokud by byla druhá série, nevadilo by mi to. Není to vyloženě špatné, má to svoje plusy i mínusy. Docela se mi i líbí dvojice Golver a Erskine, každopádně pokud to získá druhou sérii, mohlo by se to věnovat spíš té akci a samotné než konverzacím, to jim moc nejde.
Jeden gól (2023)
Všude jsem četla, že se jedná o novodobé Kokosy na sněhu. Jenže Kokosy na sněhu je ikonický film a navíc film z mého dětství, takže jsem měla vysoká očekávání a nakonec jsem spíš zklamaná. Mám ráda Taiky humor, párkrát jsem se vážně zasmála od srdce, ale jinak je to celkem takový nemastný a neslaný film. Prostě si tak proplouvá, ale vyloženě to nic nedá.
Sněžné bratrstvo (2023)
Tak tohle jsem si k mému překvapení hodně užila. Moc jsem od toho nečekala a trochu jsem se bála 144 minut, ale nakonec jsem to zvládla na jeden zátah a nemohla jsem se od toho odpoutat. Je to ten typ filmu, který ve vás vzbudí spoustu otázek a pochybností, jestli byste na jejich místě udělali to stejné nebo se zachovali jinak. Je to surové, napínavé a dramatické. Ráda se k tomuhle filmu ještě vrátím.
Terminátor: Temný osud (2019)
Za mě Terminátor skončil dvojkou, tohle už pro mě nefungovalo. Bylo hezké vidět Lindu a Arnieho opět pospolu v jednom filmu, ale opět se jedná o alternativní verzi příběhu. Upřímně mi nebyli sympatické ani hlavní protagonistky Mackenzie Davis a Natalia Reyes. Nějak mi tam prostě nesedli.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Mě se to líbilo. Líbilo se mi to dokonce víc než trojka. Ta ledová atmoféra. I to napřirozeno mi vůbec nevadilo, tak co, ve světě se pořád něco nadpřirozeného děje, je to prostě součást naší reality a zrovna komunita takhle žijící na severu věřím, že má různé legendy, kterým věří. Nejvíc téhle sérii ale dala Jodie, táhla to na zádech neuvěřitelně, věřila jsem jí všechno a spadla jsem z ní na prdel. Fakt neskutečná jízda, je to napínavé, bavilo mě to.
Expatrianti (2024) (seriál)
Konverzační rodinné drama jak má být. Bavilo mě to, plakal jsem, byla jsem naštvaná, byla jsem šťastná, prostě spousta emocí dohromady při sledování toho seriálu. Je to skvěle natočené drama. Některé postavy mi teda trochu lezly na nervy, ale byly tak napsané. Jinak je to skvěle zahrané, krásná tajemná a smutná atmosféra.
Aquaman a ztracené království (2023)
Pobavilo mě, že si James Wan našel inspiraci v Thorovi a Lokim, ale upřímně, nevadilo mi to. Aquaman a Orma mě baví jako postavy a baví mě i jejich herečtí představitelé. Celkově to vůbec nebyl špatný film, má to akci, napětí. Jasně, záporák mohl být trochu promyšlenější, tam se to trochu seklo, ale jinak jsem se bavila. Do kina bych na to nešla, ale je to příjemná popcornovka v pohodlí domova.
Americká fikce (2023)
Je to hezká a mila konverzačka, která těch 117 dokáže vcelku duržet pozornost a diváka pobavit. Jeffrey je skvělý herec, mám ho ráda a do téhle role mi perfektně sedl. Líbila se mi ta zamotanost a ta ukázka americké naivity nebo spíš vyčůranosti ohledně černých autorů: "hlavně abychom nevypadali rasisticky". Místy jsem se bavila, místy nudila. Herecké výkony to táhnou hodně nahoru, ale jinak čistý průměr, který neurazí ani nenadchne.
Terminator Genisys (2015)
Moc nemusím tyhle ty paralelní příběhy, který bere inspiraci z něčeho originálního, dává to jasně najevo, že Hollywood nemá co točit, tak sahá po klasice, kterou překrucuje a sází na tvář Arnieho, který se (nevím proč) neustále do Terminátorů vrací. Pokud ale pominu to, že se jedná o remake a předělávku na paralelní příběh, tak to nebylo zlé. Moc se mi líbila Emilia Clarke, sedla mi do té role a její chemie s Arniem byla skvělá až dojemná. Místy je to ale dost překombinované.