Recenze (39)
Zastavte temnotu (2018)
Ty kráso!! Kde to má konec?? Tak fajny filmeček a tak totálně dojebaný finále. Dvě minuty zcela poserou dvě hodiny.
Black Sabbath: The End (2017) (koncert)
Srdcovka, děkuji za vše. FOREVER BLACK SABBATH!!!
Ostrov (2005)
Klasická "BEYkárna"
Wind River (2017)
Chladný a velmi syrový thriller, bez zbytečných keců. Na Taylora Sheridana si dám obzvlášť pozor!
Hačikó - příběh psa (2009)
Monstrozní doják první kategorie. Trochu žárlím, pač na mém funusu, by to stará asi tolik neobrečela :-)).
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Lahůdka s českým podpisem, orámovaná oskarem. Numero UNO.
Vetřelec: Covenant (2017)
Ten plastovej strejda s nimi dokonale vyjebal. Solidní, má to drajv a tak to mám rád.
Zpátky do ringu (2013)
Tak to bylo hustý. Ti dva exoti mě fest pobavili a k tomu Arkin jako třešnička na dortu.Obával jsem se trapárny, ale kromě toho ,že oba lítali v ringu jak mrkev v kýblu, jsem neshledal větší háček.
Jan Hus (2015) (TV film)
Za ty Kocábovy výlevy, by se nestyděli ani na czechtechu. Vzhledem k bezednému rozpočtu to rejža dosti prokaučoval, škoda.
Železná srdce (2014)
Solidní přehlíka plechových rakví. Měli by do toho posadit toho trapáka z primy a trochu ho naštěrchat, aby furt neskuhral, jaký že to má těžký džob v tom pořadu. Jinak filmek celkem gut, až na ten kokotský konec.