Poslední recenze (210)
Parfém: Příběh vraha (2006)
Čo sa týka spracovania filmu a podania divákom tak je to perfektné, ale Parfum má aj svoje nedostatky, ktoré uberajú na kvalite. Napríklad pri takejto zmiešanine žánrov by som čakal možno menej nezáživnosti pod jednou scénou. Určite mňžem odporučiť, ale prelomový zážitok negarantujem. Dávam 8/10 bodov.
Nevědomí (2013)
Slušná scifárna s Tomom Cruisom. Mne na filme však prekážala predstavivosť režiséra, ktorý čudne prepracoval napríklad letectvo. Taktiež je na filme slabý moment prekvapenia, kedže film sa držal po celý čas v istej úrovni. Aj tak bol fim dejovo zvládnutý celkovo dobre. Na jeden z najočakávanejších filmov roka to určite nepôsobí tak prevratne, dá sa to považovať za slušný výkon Kosinskeho, ktorý nemá veľa skúseností. Kopa hereckých hviezd, v tomto prípade myslím hlavne na Freemana, sa veľmi neukázala. Veľká škoda, že na filme ešte viac nezapracoval. Dávam 7/10 bodov.
Iron Man 2 (2010)
Jon Favreau sa snaží napraviť priemernú jednotku ďalším pokračovaním. Ale pán režisér nad filmom asi veľa nerozmýšľal. Dej je slabý a aj záporná postava sa nesnaží urobiť veľa rozruchu. Akčnosti je na akčný film v Iron Manovi až príliš, ale žeby neako dostala sa nedá prehlásiť. Koštovka pre fanúšikov komiksov, ale pre filmového maniaka to nie je určite správna káva. Dávam 4/10 bodov.