Recenze (66)
Air Force One (1997)
Ten film je tak hrozný až je pěkný. Docela jsem se i u spousty míst pobavil.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Doteď jsem si myslel, že nejtrapnější hrdina všech dob je Kapitán Amerika, Amazing Spiderman ho bohužel v trapnosti převálcoval na všech frontách.
Banshee (2013) (seriál)
Nebýt neskutečně pitomých milostných dialogů, byl by to i docela obstojný seriál. Bohužel pro mě spadl do průměru.
Beyblade (2001) (seriál)
Vidím to jako včera, když jsem jako malý dítě vstával pomalu v pět hodin, jen proto abych viděl jak spolu bojují v areně "káči".
Ctihodný občan (2009)
Film pojednává o muži, kterému byla zavražděna rodinna. Protože soudní systém podle něj zklamal, rozhodl se vzít spravedlnost do vlastních rukou. Od lehkého začátku, kde zabije vrahy své ženy a dcery, se film přehoupne do stádia, kdy vybuchují mobily paní starostky(spolu s její hlavou), auta policejního sboru a nakonec se ctihodný občan omylem sám odpalí ve věznici.
Černé zrcadlo - Pád střemhlav (2016) (epizoda)
Zajímavý námět, někdy mám mám pocti, že se reálný svět bohužel moc přibližuje tomuto fiktivnímu světu v této epizodě.
Černé zrcadlo - San Junipero (2016) (epizoda)
Podle mě nejslabší díl série.
Doktor Strange (2016)
Klasická marvelovka říznutá Matrixem a Počátkem, za mě lehký nadprůměr.
Harry Brown (2009)
Banda zfetovaných děcek dostane za vyučenou od jednoho důchodce, to navíc bez zbytečných trapných řečí o špatnosti braní zákona do vlastních rukou.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Oproti knížce tam chybí domácí skřítci, úvodní scéna s Dursleyovými a pár dalších drobností. Některý scény jsou zjednodušeny takže moc nevynikne psychika postav. A navíc při čtení knižní předlohy jsem si představoval slečnu Delacour o hodně moc hezčí než byla ve filmu ztvárněna. Ale i přes tyto nedostatky se mi film celkem líbil.