Recenze (95)
Máme tu ducha (2023)
Proč se ta paní naváží do "bílých" rodin? To má být nějaké mezirasové vyřizování účtů? Úplně zbytečné.
Good Old Czechs (2022)
Vynikající. Hvězda dolů kvůli ledabylé, místy nesrozumitelné výslovnosti komentátorů.
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Dávám pět pro vyvážení, protože je to po mnoha dlouhých letech, ba i desetiletích, pohádka, kterou bylo lze dokoukat do konce bez zoufalého pocitu trapnosti. Abych v ní hledala "toxické, genderově stereotypní vzorce", či co to, na to jsem už evidentně moc stará. Spíš mě udivila opravdu špatná technická stránka (klíčování, dabing).
Osudná jiskra (2019) (seriál)
Řečeno s klasikem: táhlo se to jako těsto štrůdlu.
Trhlina (2019)
No. Co na to říci. Promarněný potenciál. A vedlejší škody: ačkoliv umím slovensky velmi dobře, místy nebylo vůbec rozumět. Škoda.
Matka versus android (2021)
Nevím. Zdá se mi, že zdejší hodnotilé nedohlédli to, co je dle mého soudu ve filmu klíčové. Vzdání se dítěte pro jeho lepší (resp. vůbec nějakou) budoucnost. Paralela viz děti sira Nicholase Wintona. Pro mě silné poselství a čtyři hvězdy.
Krajina ve stínu (2020)
Příliš silné téma, příliš velké sousto. Emočně ploché, herecky nepřesvědčivé. Steklo a nezanechalo žádnou stopu.
Sešup (2020)
Ta ženská byla tak superprotivná a superexaltovaná, že se pánovi ani nedivím...
True Blood: Pravá krev - Série 6 (2013) (série)
Upíří deníky pro dospělé se značně nesympatickým obsazením a exaltovanými hereckými výkony.
Nabarvené ptáče (2019)
Panoptikální obludárium permanentně ožralého slovanského etnika, kde si každý tu svou úchylku najde a jehož chování je místy až parodické. V hlavní roli lehce katatonický chlapec pohybující se z místa na místo bez postřehnutelného psychologického vývoje k němuž necítíte - nic. Všechny "hlubší" myšlenky tak prvoplánové, že vlastně není o čem přemýšlet. Ale uteklo to a mělo to pěknou kameru. Takže dvě. Zklamání.