Recenze (50)
Muž z Toronta (2022)
Možná bych se i bavil, kdyby k Woodymu do páru dali někoho snesitelnějšícho. Tyhle afektovaný černochy Hartova typu já vůbec nemusím....
Matrix Resurrections (2021)
dle zdejšího hodnocení a komentů jsem čekal průser, který se naštěstí (alespoň pro mě) nekonal. Příjemné překvapení a nostalgické připomenutí ikonických momentů. Kdo měl Matrix rád, bude mít nejspíš rád i tohle. Velká škoda, že se nepodařilo obsadit Huga do své role Smithe.
Pach krve (2021)
Ale jo, celkem fajn žánrovka se zajímavým plot twistem. Já se bavil.
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
neurazí, nenadchne. Už by měli nechat sérii u ledu
Alone (2020)
nic světoborného, ale v rámci žánru povedený kousek. Na jedno zkouknutí pohoda.
Black Water: Abyss (2020)
Hlavní hrdinka evidentě viděla první díl. Přesně věděla, jakým způsobem se krokodýl nejlépe zlikviduje :D 40%
Ďábel (2020)
parádní pokoukáníčko. Spidey je prostě sympaťák.
Mizerové navždy (2020)
není to taková jízda jako nadupaná dvojka, ale hodně příjemné překvapení. Po obrovském zklamání ze SW9 odcházím z kina zase spokojen.
Pod vodou (2020)
jedno zkouknutí ok, fandy scifi určitě neurazí
The Reckoning (2020)
těšil jsem se moc, trailery mě slušně navnadily. Bohužel klamaly tělem, žádná ďábelskodémonská jízda se nekoná. Rohatce uvidíme, ale jen na pár momentů, kdy navíc hraje druhé housle. Horor to určitě není, spíš takové Marshallovo kladivo na čarodějnice. Zklamaní, čekal jsem vážně víc