Poslední recenze (51)
Pásky z Nagana (2018)
Krásné připomenutí :)
Avengers: Endgame (2019)
Marvel opět dokázal něco o kterým se může jenom zdát. Za mě TOP number 1
Zrodila se hvězda (2018)
Film mě velmi potěšil, bavil mě od začátku až do konce, akorát mě naštvalo podle mě že si hodil Jackson mašlu, a myslím si žě to bylo kvuli tomu agentovi Ally, kdyby se tam něukázal žil, ale bohužel takový je děj.