Recenze (113)
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Film má šmrnc a je dosti srandovní. A ta celkem dlouhá stopáž vás nenechá usnout. Konec si hraje dosti na city,ale to se dá vydržet.
Carrie (2013)
Z počátku se mi film zdál naprosto v pořádku. Děj se plynul téměř přesně podle knižní předlohy (a to já rád). Avšak druhá polovina filmu (na kterou jsem se těšil) byla absolutně zmrvená a s knihou nemá pranic společného. Řežisérka se snažila film spestřit,bohužel tomu jen ublížila. Vznikl z toho paskvil a nechápu Kinga,jak mohl k něčemu takovému svolit. Doporučuji si přečíst knihu,než sledovat tenhle film,rozhodně uděláte lepší. PS: Carrie (1976) jsem neviděl.
Experti (2013) (seriál)
Viděl jsem všechny díly a musím přiznat,že to mělo klesající úroveň. První 2 díly mě bavily a dost jsem se nasmál,další už slabota a konec byl vyloženě přetrpěná bída. I tak ale nemůžu dát nejhorší hodnocení,i kvůli začátku!!
Gravitace (2013)
Film u kterého se nenudíte ani vteřinu a nenechá Vás vydechnout. Byl jsem překvapen detaily a hlavně skvělou atmosférou! Film mohu pouze doporučit a 5* je zasloužených. :-)
Kick-Ass 2 (2013)
Ne tak kvalitní jako první díl, ale pořád to má grády a je se stále na co dívat. Sice je to místy ulítlé, ale to neznamená, že by to mělo kazit dojem, spíše naopak. Jim Carrey je můj oblíbenec a musím říct, že mě nezklamal. Slabších 5*, ale jsou tam! Já můžu film doporučit.
Asian Anal Assassins (2012)
Docela povedený kousek s dobrým obsazením. Asa,Katsuni a Mia....stačí shlédnout. :-)
Axel Braun's Avengers XXX: A Porn Parody (2012)
Tohle je opravdu parodie ve špatném smyslu slova. Zbytečná ztráta času. 1* za Jennu!! Škoda,že to bylo moc přehrdinováno,až nesmyslně!!! Sorry,ale tohle ne.
Hněv Titánů (2012)
Tento film je jeden velký hollywoodský paskvil. Od pohromy ho zachránilo snad jen herecké obsazení. Už nechte Titány spát, děkuji!! :-(
Hunger Games (2012)
Jedna velká ubohost, 2 hvězdy za efekty a nápad, jinak,kdo tento film neuvidí,ten neprohloupí!!! :-((
Méďa (2012)
Tyto filmy mám rád,ale něco mi tam přece chybělo. Nebo tam bylo až moc hluchých míst a nebo spoustu sentimentality. Ale i tak se mi film celkem líbil,ušmudlané 4*.