Recenze (36)
Avengers (2012)
Iron man je tady lepší, než v Iron manovi...)
Bez doteku (2013)
díky erotickým scénám s Vítů vydržíte to hodinové utrpení, kdo jim dává prachy na takový filmy ?))) Ministerstvo kultury néé ? )))
Bourneův odkaz (2012)
Co chcete od filmu, kerej se menuje Bourne ..bla bla.. a Bourne tam ..NENI..prvnich 40 min se predstavuje novej hrdina pak se 40 min snazi vzpomenout ..za co se ma mstit a poslednich 40 min je lepsi stravit na WC...nuda...125 mil start..cca 118 zisk ..zatim sou na nule coz povazuju za uspech....jo a ten hl.hrdina vypada jak Vanura z KRIMI zpravy...]]]
Brutal (2012)
Áčkový béčko...koukatelný...občas zarazila naivita postav. Jinak trochu tvrdší, ale reálný příběh bez obouruč střílejících, nesmrtelných hrdinů. Tři plus...
Casa de mi Padre (2012)
Pripojuji se k Derek..ovi ]] *** ale spis dve hvezdy...moh s toho fakt udelat super mexicko telenovelovskou bombu..ale bohuzel..a jak sam ve filmu rika vsichni vcetne stabu fetovali ]]]]]]]]]]]]]]
Čínský zvěrokruh (2012)
Nezapomínejte že je to pořád čínská lidová republika ...tím je vše řečeno ..po připojení honkongu se zhoršili bohužel všichni i např. Samo Hung....je tam jasná ideová přepjatost..
Diktátor (2012)
Tak zaprvé..jedinej vtip byl ve vrtulníku s kecama ...zadruhé postrádám závěr...vtipnej...zatřetí ,,kdy už se přizná že je homokláda))_?
Father of Invention (2010)
nahodou sem narazil na starsi lidovku z produkce EMERIKAN DOJAK ]] ...nahodou povedenej pribeh..kdo nebyl nahore a pak zas dole asi moc nepochopi, ale stoji za kuk..P.S. souhlasim s verbalem ]]]]
Frankie a Johnny (1991)
Tři mínus ...rádoby sladkej romanťák..ha ha.. pohledy opuštěných žen z okna mě nějak nedojaly, spíš to vypadalo že to réža chce do tý romantiky nalisovat dvou a půl tunovým mechanismem))..a vzali byste do práce, jako majitel,!!!! propuštěnýho krimoše, a přitom balíte svoji servírku, která o něm říká, o tom koho prijimate, že je super?)))) ..(hned na začátku) tak sem toho snad moc nevyzradil...
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
stejně jako POMO ...třetí hvězdu jsem ale dal za přirozenou hru bez drsných hlášek a pohledů do dáli..))), kazí vše konec..a nesmyslný pěstní souboj hlavní postavy...Prý podle sk. události, ale o žádným gangster. Cohenovi v Los Anxelos sem neslyšel )).....taky párkrát jsem byl dezorientován vybavením policistů z let 60 ých ... foťák z 30 ých.. odposlech 70 ých.. v pokoji televize z r. 69, auta 53 atd..)))))) ale třeba se mi to jen zdálo..