Oblíbené filmy (10)
Constantine (2005)
Virus 1.0 (2004)
Noční hlídka (2004)
nejsme v červenejch? hmmm.... měl jsem asi trochu výhodu, nečetl jsem předlohu. svrbí mě tam ta pátá.
23 (1998)
Revizoři (2003)
... kdybych byl uvědom(n)ělý a zohlednil ugrofinský původ, bylo by fér pět.
Noc na Zemi (1991)
Proste parada.
Vetřelec (1979)
Brutální Nikita (1990)
Na hraně zítřka (2014)
Slusna zanrovka. Chytra, ale nebyl by to Cruise, aby se po ---SPOJLER--- prorazeni cihove zdi lezic na kapote obstarozniho Citroenu nevrhl do sblizovani s verdunskym andelem nebo se nedostal ze zkratovaneho obeku ze dna Seiny, ale neni to tak smesny jako jeho kousky na vrtulniku v MI1. Preci jen mu jede sestej krizek. Za ctyri. Hratky s casem mam rad.
Delikatesy (1991)
Takovahle prima obskurnost nemuze snad az na vyjimky nikoho urazit. Obzvlaste vzhledem k soucasny prevazne anglosassky kinematograficky produkci. Za ctyri a bez uzardeni. Tenkrat mi to uteklo v kine, slo to chvililinku nekde v nejakym klubovym, ne-li ve francouzkym institutu. Vsem, co nejsou svazany konvencema soudoby tovarny na sny vrele doporucuju. Ale poselstvi o zivote, vesmiru a tak vubec necekejte. Tohle je jednohubka.