Recenze (16)
Everest (2015)
Kdyby na vrcholku a cestou na vrchol nekoukali bez brejlí, jak kdyby se nechumelilo, tak by to bylo i na 4*
Padesát odstínů šedi (2015)
jak už se tak říká..."z debilní knihy dobrej film neuděláš"
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Ta pitomá, ufňukaná, hnusná holka mě fakt irituje...hlavně proto, že je tak pitomá, hnusná a ufňukaná...škoda jen, že ten blonďatej Glum nedokončil co měl ve svým poškozeným mozečku naprogramovaný...kde asi pan starosta sníh udělal chybu?
Panic je nanic (2006)
ten film by meli vymazat z lidske historie, aby o nas budouci generace mohla mit alespon naivni predstavu, ze nejsme tak zdegenerovaný jako Čoboláci
22 Jump Street (2014)
Fagot Brou again..:D ja jsem se narozdil od EvilMari dcla slusne bavil...mozna je to ale tim chlastem co mi celkove zveda naladu...:D
Jump street 21 (2012)
řeknu vám jedno...neserte korejskýho Ježíše!!
Equalizer (2014)
No, kdyby KickAsslina nezapomela svuj tvrdej vycvik, tak by je zkopala vsechny sama a hodnyho strejdu Danzla by k tomu ani nepotrebovala..
Patrola (2012)
Můj milý videodeníčku, dnes sem si 3x potahal za šulína, slyšel sem tchána jak to dělá tchýni, pak mi ustřelili koule a z mýho parťáka se stal nedobrovolný dárce nepoužitelných orgánů...byl to náročný den, ale přesto si to jdu udělat ještě jednou...
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
asi skoda, ze jsem nejprve cetl knihu, spousta deje osekana, ale i presto skvely film...kdyby meli zfilmovat cely dej, bylo by to na serial...
Arrow (2012) (seriál)
1. série, výbornej rozjezd...teď už na to koukám jen proto, že nemám nic jinýho...2. série naprostá kokotina s "drsňáckýma" žvástama...