Recenze (43)
Chewin' the Fat (1999) (seriál)
malá velká británie ze skotska :)
Kubo a kouzelný meč (2016)
Je to naprosto nádherný, ta animace!! Plus zábavný příběh, sympatický postavy, úžasný hudba; vtipný a svěží.
Řada nešťastných příhod (2017) (seriál)
Víceméně přesně zahraná knižní předloha. Nebýt ale N. P. Harrise, je to neskutečná nuda.
Čerstvé maso (2011) (seriál)
První série mě nadchla, ale ke konci třetí už mě až na JP všecky postavy neskutečně vytáčely, takže teď sleduju Bad Education, kde má hlavní roli a jsem spokojená.
Pod kupolí (2013) (seriál)
Za první sérku a půlku druhé bych snad eště nechala tři hvězdičky, ale proboha co se pak děje v té třetí, to mě teda fakt už hodně nebavilo. Jinak mi zas padl hodně do noty neskutečnej Dean Norris :-)
Čarovný les (2014)
Koukala jsem na to v letadle a naprosto mě to nadchlo, dala jsem si to dokonce po pár hodinách znova. Koukám na komentáře ostatních uživatelů a prostě se s nima vůbec nedokážu ztotožnit. Písničky jsem si pobrukovala po chvíli taky, herci výborní, prostředí burtonovský, příběh domotanej, ale rozhodně jsem se teda nenudila... jako za mě dobrý velice.
Arrested Development (2003) (seriál)
Z americké seriálové produkce to pro mě co do vtipnosti překoná jedině It´s always sunny in Philadelphia. Skvost.
Putování s dinosaury (2013)
V rámci žánru za mě dobrý! Byla sem na tom s druhákama a ti byli nadšení a i já sem se párkrát zasmála a vizuálně super, no spokojenost.
Billy Elliot (2000)
Naprosto dechberoucí. Nemám vůbec nic, co bych vytkla, ani jedinou věc.
Šéfové na zabití 2 (2014)
Proč to má tak nízký hodnocení? Smála jsem se jak blázen skoro v každé scéně, za mě naprosto super! Nic víc si od komedie nepřeju :)