Recenze (429)
Venom (2018)
Nebolo to zlé, no pred takými 15 až 20 rokmi by to bola bomba. Dnes len úvod do sveta Venoma a aj to skôr formou rodinnej komédie (ako to už býva zvykom, R-kový rating by tomuto typu filmu jedine prospel).
Pokojný bojovník (2006)
"Paradox - Život je záhada. Nestrácaj čas aby si ju vyriešil. Humor - Maj zmysel pre humor. Smej sa sám sebe. Je to sila nadovšetky. Zmena - Nikdy nič nezostane rovnaké." Úžasný príbeh o prerode bytosti. Príbeh o tom ako sa človek môže zmeniť keď sa zmeniť chce. O tom, že cesta nie cieľ prináša šťastie. O tom, že keď nedostaneš, čo chceš tak trpíš a aj keď dostaneš presne to čo chceš, aj tak trpíš...lebo si to nemôžeš udržať večne...O tom, že jediné na čom záleží je náš postoj k veciam, ktoré sa dejú, k veciam nad ktorými nemáme, nemali sme a nebudeme mať kontrolu a najdôležitejšom okamžiku v živote človeka - o prítomnom okamžiku - tu a teraz.
Orel Eddie (2016)
Krásny film plný príjemného humoru a napätých okamžikov, nádeje, radosti, vzostupov i pádov (doslova). Presne toto je typ filmu, ktorému, ak by som bol režisér, by som sa venoval. Inšpirativny a motivačný...toto a jemu podobné by mali pozerať deti na školách. A priznám sa...na konci ukápla i slzička radosti 😊 Za mňa najlepší optimistický film hneď za The Secret Life of Walter Mitty...Fantastické!
matka! (2017)
Aronofsky je génius. A nerozumiem úplne prečo sa mi jeho abstraktné filmy páčia. Teda jeho Fontánu považujem za vrcholné dielo kinematografie, ktoré po každej ďalšej prijekcii prináša niečo nové...no pri Matke! som trošku v koncoch. Zrejme to chce nechať udržať. Napriek týmto pocitom to bol veľmi zaujímavý a skvele natočený snímok a silný zážitok.
Kate a Leopold (2001)
Jeden z najmilších filmov aký som kedy videl. Príjemná romantická komédia s hviezdnym obsadením zakončená krásnou Stingovou skladbou "Until".
Winchester: Sídlo démonů (2018)
Natočené ako TV inscenácia s divadelnými kulisami...nápad na film bol povedzme zaujímavý ale jeho pretavenie v celovečerný film je hrozné.
Dr. House (2004) (seriál)
Spraviť seriál o na jednej strane arogantnom, zdanlivo bezcitnom, chrapúnskom, povýšeneckom hajzlovi a na strane druhej geniálnom, takmer neomylnom lekárovi, ktorý neuznáva autority, ponižuje všetkých naokolo, javí všetky príznaky sociopata a osoby s božským syndrómom no, ktorého všeobecné i špecializované medicínske vedomosti predčí snáď len jeho závislosť na liekoch proti neznesiteľnej bolesti, ktorú denne zažíva bol veľký hazard, odvaha a krok do neznáma. No bola to trefa do čierneho, brilantný krok, ktorý vyšiel dokonale. Jeho osoba je ako spojenie Sherlocka Holmesa a Stephena Hawkinga, dokonalej osoby v tele, ktoré by nedokázalo prežiť samé v spoločnosti pokiaľ by ho spoločnosť neakceptovala takého aký je. House je čurák a dáva to všetkým pocítiť a všetci sú pre neho idioti, ale je to geniálny čurák a svojím spôsobom je dôležitý. Spoločnosť (občas) potrebuje geniálnych aj keď arogantných hajzlov.
Boj sněžného pluhu s mafií (2014)
Skvelá akčárina z nórska. Napínavá jazda na snežnom pluhu proti mafiánom.
Insidious: Poslední klíč (2018)
Najhoršia zo série
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Zaujímavý nápad a myšlienka. Týka sa nás všetkých.