Recenze (9)
Babovřesky (2013)
Naprosto uzasna komedie!!! Miluju Babovrsky, hraji tam mi oblibei herci a je to MNOHEM lepsi nez Slunce seno nebo Kamenak... proste Pan Troska stvoril o5 neco uchvatnyho... tesim se na dvojku! :) Tolik srandy jsem jeste nezazila...
Růžový panter (2006)
Jendoduse je to tak blby az je to dobry! :D proste pro zasmati... ;) a hambagr s Vama! :D
Váňa (2012)
Jelikoz sem konak a jeste vetsi dostihak tak jak jinak nez za 5 hvezdicek ale jenjedna malinka vytka, dokument mohl byt delsi :)
Válečný kůň (2011)
Jednim slovem: nadhera!
Hudbu složil, slova napsal (2007)
Miluju ten film...
Fantom opery (2004)
Už od začátku Vás film naplno vtáhne do děje. Ač muzikály moc nemusím, tento mě ohromil hned od začátku a neodtrhla jsem se až do konce. Nádherný děj vyprávějící o tajemném Fantomu opery který se nebojí ničeho a zamiluje se do Christine je prostě úžasný. Ve mě si vyžádal hluboké emoce a vnitřní propojení, prostě nádhera! 72% lidi? A odkud ste? Z Marzu? Tento film má jen jednu jedinou vadu a to tu že je příliš dorý pro dnešní obyvatelstvo! A tut
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Po trojce jsem byla malinko zklamana ale s prichodem ctyrky si Pirati z Caribicu a uzasny Jack Speerow zaslouzi 5*!
Smrt a kremace (2010)
Zajímavý thriller, Skvělé obsazení Jereda (Jeremy Sumpter) zbožnuji filmy sním a tento ač úplně k jeho stylu nestandardní zahraný také jak jinak než výborně. Jsou tam i krvavé zcény a Stenovi bych hned věřila že je sériový vrah... Škoda jen že film není nadabovaný do češtiny... :( Já ho viděla jen namluvenej polsky a to nejdřív anglicky a pak přezto polština... Takže jsem rozuměla každý pátý slovo ale něco jsem doslyšela anglicky :D
Happy Birthday, Peter Pan (2005) (TV film)
Škoda že to není nadabované :-(