Recenze (919)
Nadměrné maličkosti - Nehoda (2005) (epizoda)
Jednoduchá TV komedie, na které je zábavné jen to, jak se žena a syn snaží vyléčit šokem fotrův nový handicap. A fakt netuším, jaký šarm viděly ty holky na starém syslovi, který pindá o ekonomii.
G. I. Joe: Snake Eyes (2021)
Bylo to hodně akční, ale některé bitky byly fakt k popukání - hošík s nožem proti dvaceti jakuzákům s katanami a v pohodě je bez škrábnutí vykydlí? To bych rád vidět. Snake osobně mě taky nijak zvlášť neuchvátil - hrál to na obě strany a byl to v podstatě hajzl. Škoda, že moje oblíbená Samara se tam jen mihla.
Očista navždy (2021)
Tak jistě, k tomu to spělo od začátku - když dáte lidem možnost vraždit jednu noc v roce, jednou to musí skončit tak, že se ráno nezastaví. Akorát ta idea je od začátku nelogická - pracháči se na noc zabezpečí a lůza se mezi sebou vystřílí. Otázka je, kdo by na ně za pár let dělal?
Lov (2020)
Tohle byla dobrá zábava. Mělo to docela spád a občas jsem se i zasmál. Kdyby Betty celej film nečuměla jak jelito, dal bych i pět.
Cesta za smířením (2021)
Po nudným začátku, kdy rejža a hérečka jedou na chatu a jen tak mimochodem na pozadí v TV hlásí, že utekli tři kriminálníci, začíná být jasno. Jen si musíme počkat, až se do toho hoši vloží, a pak začne solidní řezničina, která je zábavná až do konce.
Armáda mrtvých (2021)
Zombiárna, která ničím extra nenadchne, snad jen zombie-tygrem. Banda nesympatických grázlů jde na trezor uprostřed zombie apokalypsy pod vedením fousatýho děduly a jediný, co zaujme, je jedna rvačka v kasinu. Na dvě a půl hodiny docela málo, ale Zack je asi placenej vod hodiny., Navíc přežije jen ta nesympatická slepice...
Armáda lupičů (2021)
Takovej průměr - nenadchne, neurazí. Stopáž zbytečně přepálená, naštěstí se na Natálku hezky kouká. Celý ten koncept trezorů podle Wagnera je překombinovaný až hrůza, ale naštěstí máme génia, který je otvírá "na ucho", a to ten poslední dokonce během zběsilé jízdy v náklaďáku - asi v hlavičce filmu chybí ještě "Komedie".
22 Jump Street (2014)
Celou dobu mi to připadalo stejně průměrný jako 21, navíc ta tlusťoška mě dost srala, ale závěrečný titulky to zvedly o patro vejš.
Jump street 21 (2012)
Docela to balancovalo mezi srandou a trapností, ale pobavil jsem se.
Svědek (1985)
Povedený klasický thriller o poctivých a zkrumpovaných fízlech, vyšperkovaný kontrastem mezi civilizací a amišskou komunitou.