Recenze (918)
Nikdo (2021)
Povedený akčňák o likvidátorovi v penzi, který se musí vrátit do práce. Velmi zábavný Christopher Lloyd. Motto filmu: Na hodně Rusáků je potřeba hodně brokovnic.
Cruella (2021)
Vcelku povedená komedie, která má snad jen tu chybu, že má přepálenou stopáž.
Hra na vraha 4 (1992)
Zase jiný film než předešlé díly, tentokrát řádí posedlý farář, kterého církev drží pod sedativy, aby to někdo posral a on se mohl vrátit a vraždit dál.
Prom Night III: The Last Kiss (1989)
Jako horror slabší než dvojka, ale jinak docela zábavná komedie.
Hello Mary Lou: Prom Night II (1987)
Dvojka, která nemá s jedničkou nic společného, kromě maturiťáku... Carrie Mary Lou Krueger, štětka ročníku, bídně zahyne a vrací se ještě hnusnější.
Hra na vraha (1980)
Hodně slabý horror - kdyby tu nebyla JLC, nestál by za řeč.
Beowulf (2007)
Ve srovnání s Butlerovskou verzí daleko velkolepější, ale asi by mě to bavilo víc s živými herci. Ale i tak jsme se dozvěděli to nejpodstatnější: Grendel nemá péro.
Beowulf: Král barbarů (2005)
Celé to působí tak nějak chudě, navíc klasická manýra Stellana: když hraje v něčem severském historickém, omezuje se na zasmušilý výraz a mluví na půl huby.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Ale jo, docela mě to chytlo, i když nějaké ty mouchy by se našly: 1. není to nic nového, spíš kompilát mnoha filmů, i sérií, 2. občas se to n-e-s-k-u-t-e-č-n-ě vleče, jednak typickým korejským filozofováním, ale i "natahováním" napětí (u závěru hry na skleněném mostě jsem už řval: "Tak už kurva skoč!"), 3. příběh policajta, který se do hry vetře, nic neřeší, nemusel by tam vůbec být - on jen zjistí to, co divák už dávno tuší, ale nikam se to nevyvine, 4. dekadence VIPáků je dovedená ad absurdum, jsou jak naši bejvalí veksláci v devadesátkách...
Kate (2021)
Brutálně krvavá variace na Nikitu, tentokrát v japonském prostředí, kde poloniem otrávená Mary Elizabeth Winstead nemilosrdně kydlí jakuzáky. Že je to hodně přepálený, mi nevadí, spíš mě leze na nervy ta malá křížená Japonka, která má obličej jak čuník.