Oblíbené seriály (10)
Hvězdná brána (1997)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Avatar: Legenda o Aangovi (2005)
Wolf's Rain (2003)
Přátelé (1994)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
O tomto seriálu se dá říci hodně. Ať už napíšu cokoliv budu jen opakovat slova každýho, kdo jej zde chválí. Proto bych dal 5+1* a říkám Awesome and Legen ... wait for it ................... dary. EDIT: Po konci 6 řady platí opravdu wait for it ... Seriál se krásně vyvíjí a neukazuje jen komediální stránku, ale taky lidi kteří někam rostou, dospívají. V tomto směru pro mě seriál velice překonal Přátele s kterými jsem ho z počátku velmi srovnával. On roste, dospívá .. né každýmu se to musí líbit a je to tak a dle mě je to tak správně.