Recenze (513)
Odstřelovač (2007)
Naivní, přehnaný, předvídatelný a prosáklý patriotismem, stupidně napsaný charaktery se snoubí s otřesnými hereckými výkony. Typicky americkej akčňák s odporně spravedlivym hlavnim hrdinou. Zachraňuje to slušná akce.
Meet the Feebles (1989)
bleee .. jsou mezi tím dva týdny, co jsem viděl tenhle majstrštyk a Bad Taste a za boha mi nejde do hlovy, jak mohl takový dvě pitchoviny natočit někdo, kdo má na svědomí pozdější dokonale ichtylní Braindead a prvotřídní opus Lord of the Rings. O5 je to NUDA k uhlodání!! Dialogy téměř nezantelně méně dementní než v Bad Taste. Hvězdu za těch pár uchechtnutí, ale to mi možná jenom zaskočil brambůrek.
Úkryt (2002)
hh... no líbilo se mi to, ale jinak, než jsem čekal. Úkryt je prošpikován humorem ironickým a černým, to díky skupince vyvedených zlodějů, kteří měli za předobraz bratry Daltony z Lucky Lukea. Titul 'komediant roku' získává Dwight Yoakam v roli maskovanýho hroziče Raooooula a zdatně mu sekundují jak Whitaker, tak Leto. O dramatickou rovinu se postarala Foster a Stewart. Úkryt zdárně osciluje mezi těmito dvěma protikladnými žánry. Fincher to zase dokázal.
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Opakující se hudba a animace. Plus za scénář.
Ostrov (2005)
Hezky zabalené hovno s mašličkou je pořád hovno.
Hrdinové (2006) (seriál)
Ad První série... prvních cca pět dílů za plný počet, do osmnáctého dílu pomyslné čtyři hvězdy, 19 - 22 už průměr. Grand finale odpad. Už se ani nedivím, že se tvůrcům nepodařilo udržet našlapané tempo z prvních dílů. Čím více se seriál blíží vyvrcholení, tím více je nudný, otravný, zamotaný. Ke konci se pohybuje mezi +/- šesti dějovými rovinami a na žádnou nezbývá pořádně čas; jakmile se začne něco zajímavého dít, ocitá se děj opět někde úplně jinde. ''Naši'' Hrdinové se v závěrečných dílech chovají nesmyslně, vedou dlouhé patetické rozhovory a místo toho, aby jednali, vyřizují si osobní záležitosti. Ad Druhá série... Pilot předčil demenci začátku třetí série Prison Breaku. Další díly stále více dokazují bezradnost Tima Kringa... brak. Ad Třetí série... kaše nastavovaná postupy již tisíckrát viděnými.
Akira (1988)
Můj dřívější scestnej názor jsem smazal. I když toho hovna byla csfd hodna.
Faust (1926)
Vizuál novátorský, i dnes vyráží dech. Hudba impozantní, precizně načasovaná, graduje napětí, je s filmem neoddělitelně provázaná. Janningsův Mefisto se šklebil jak Jack, či naopak... Ale zažil jsem i lepšího Murnaua.
Kvílení vlkodlaků (1981)
Tak, a je to - tímhle filmem končím s vlkodlačími horory. Konečně mi došlo, že tahle sorta filmů prostě nebude nikdy mému nosu dost vonět.
Moje sestra vlkodlak 2 (2004)
No fear.