Poslední recenze (5)
RRRrrrr ! ! ! (2004)
Je pravda, že napoprvé se mi film moc nelíbil, ale jakmile jsem se podívala podruhé, tak poté už jsem si film pouštěla pravidelně vždy, když jsem si chtěla zlepšit náladu a vždy se povedlo. Myslím si, že jsou dva typy lidí - tací, kterým film připadá stupidní nebo naopak tací, kteří ho milují. Nic mezi tím. Já osobně mám takovéto typy komedií ráda. Člověk nemusí nad ničím přemýšlet, hodně se nasměje a oddychne si. Film je plný vtipných hlášek, na které do smrti nezapomenu, protože jsou prostě legendární.
The Boy (2015)
Tento film je na můj vkus velice pomalý. Celou dobu čekáte a čekáte co se stane a nakonec po shlédnutí filmu zjistíte, že jste ztratili 105 minut čekáním, které vám už nikdo nevrátí. Nicméně musím ocenit herecký výkon malého chlapce, který je obdivuhodný a jen díky tomu dávám alespoň tu jednu hvězdičku.
Kanon (2006) (seriál)
Nádherný anime seriál, který má několik postav a každé postavě je věnováno několik epizod. Každá má jiný a krásný příběh a mě se nejvíce líbil příběh Makoto a Ayu. Do poslední chvíle jsem nedokázala odhadnout, jak seriál skončí. U tohoto anime určitě uroníte nějakou tu slzu, ať už z dojetí, smíchy nebo i z toho jak je to smutné. Mě osobně stačilo shlédnout první díl a tak mě to chytlo, že jsem hltala díl za dílem. Seriál by se dal srovnat s anime Clannad. Pro mě ale Kanon jednoznačně vyhrává.