Recenze (26)
Barbie (2023)
Velká očekávání přináší velký pád.
Bod varu (2021)
Po shlédnutí a přečtení komentářů jsem na vážkách zda někdo někdy vůbec v restauraci dělal . A to i filmaři. Restaurace je podle všeho plná . Rezervace jedou v plném proudu ,ale kuchaři o tom ja je plno jen mluví :D Je to hrozně vtipný . Máme tu kvalitní drahou restauraci ,ale obsluha je úplně tupá, neumí servírovat víno . Takovej servis tak mě hned vyrazí :D Ne takhle to taky úplně neprobíhá. Možná tak v nějaký dvojce restauraci . Tak stále pořád nevím o čem ten film je? Protože jestli tohle má být obrazem profesního stresu v restauraci , tak je to naprostá blbost. Do bodu varu mě dostává tak akorát to, když je záběr do kuchyně a pořád se mluví jen o tom kolik mají moc práce, ale všichni tam jen postávají :D Všichni jsou v jakési depresi. :D Ale je tam i pár reálnejch problémů , který se řeší. Jen nejsou na můj vkus úplně dobře natočené. Kamera na jeden zátah dobrý každopádně film tak na dvě hvězdy . Pusťte si raději Hele kámo kdo tu vaří :D
Finch (2021)
115 minut ničeho. Jeden z filmů ,kterej je dobrý přeskočit a investovat čas do něčeho smysluplného. Film neurazí, ale naprosto od něj nic ani nečekejte. Když si ho nepustíte o nic nepříjdete.
The Fanatic (2019)
Čekal jsem plnohodnotnej Thriller,kterej bude mít opravdu atmosféru , bohužel jsem nedal na hodnocení a přes všechno jsem si tu ehm sračku pustil. Nechápu co Travoltu donutilo natočit tenhle fiilm. Asi jen blbá sázka ...
Výběrčí daní (2020)
Tak na tenhle film jsem se docela těšil. Shia vypadá ,že si konečně zahraje fakt ,ale fakt pořádnýho drsňáka a do půlky filmu to vypadá ,že se odehraje opravdu skvělá ,drsná,akční jízda,kde si gangy dopřejou nejedno hodně krutý dostaveníčko. Bohužel OMYL s velkým O. Od půlky filmu začíná ten největší odpad,kterej by vás mohl napadnout a ty nejtrapnější klišé . Naprosto zahozenej scénař kdy film mohl končit i s trapným happyendem a udělal by větší parádu. Za mě zklamání
Slunovrat (2019)
Neuvěřitelná hovadina a ke všemu se 147m stopáží. Byl to porod to dokoukat až do konce. Královna okvětních lístků je vypatlaná už od začátku takže na konci skvěle zapadne do svojí role. Příběh je naprosto průhlednej ,žádnej zvrat se tam nekoná ,jede to v jedný lajně až bych si přál ,že na konci přiběhne chlapík s brokovnicí a začně ty magory řešit. Co se musí nechat dobrý masky ,vcelku fajn námět do zasazení švédska ,ale celkově přehnané hodnocení
Neúplatní (1987)
Nevím podle popisu a hodnocení jsem asi koukal na úplně jinej film.Spíš mi to přišlo jako komedie a z Gangsterek to nemělo nic .
Chata (2019)
Prostě platí pravidlo v jednoduchosti je největší krása. Film mě mile překvapil
Vyproštění (2020)
To jsem zase dal na hodnocení . Prostě to nemá nic zajímavého .Příběh ,akci ..nic nuda . Po třiceti minutách pocitu ,, Tak už mě zastřel,, jsem to raději vypnul .. Nevím proč ,ale role Hemswortha jako uchlastaného uplakánka ,která mu zůstala z End Game mě opravdu nezaujala...
Kopačky (2008)
Nějak nechápu vysoké hodnocení tohodle filmu ,ale budiž. Za mně to jako komedie nefunguje, těch komedialních pasáží ze kterých bych měl rohlík od ucha k uchu je tam po málo. Jako romantická komedie to také moc nefunguje, romantiky si tam taky moc neužijete až na jeden moment. A drama? to už musí být opravdu vtip. Zápletka je standartní klišé ,která je v každé další komedii. Spíš je vidět,že si Segel uměl vybrat herečky, za normálních podmínek by o něj asi ani jedna nezakopla ,koor kdyby byl stejně labilní jak ve filmu..