Recenze (304)
To nejlepší podle Grahama Chapmana (2006) (video kompilace)
Geniální posmrtné poselství Grahama Chapmana
To nejlepší podle Terryho Gilliama (2006) (video kompilace)
Přeci jen mě ty animace tak neberou jako geniální scénky všech Monty Pythonů
Nepřítel státu (1998)
Výborný thriller, který nezaostává za podobně laděným skvělým Uprchlíkem, jen je namícháno více akce a techniky. Závěrečná přestřelka ve stylu Pravdivé romance i s Tomem Sizemorem jako jedním z aktérů
Klec bláznů II (1980)
O poznání slabší než první díl, slabé 3 hvězdičky
Satan přichází (2006)
Tento film není remake Omenu z roku 1976, je to přepis románu Davida Seltzera, jako adaptace knihy je to velmi dobré a i jako horor to má správnou atmosféru
Klec bláznů (1978)
Musím říct, že jsem byl trochu zklamaný, přeci jenom americký remake Ptačí klec mi přišel zábavnější, hlavně Nathan Lane
The Day of the Triffids (1981) (seriál)
Je to rozhodně lepší než stará filmová verze, moc je ale u toho vidět, že je to dělané pro televizi, atmosféra v podstatě žádná. Román jsem četl 3x a pořád doufám, že jednou ho někdo pořádně převede na filmové plátno
How to Irritate People (1968) (TV film)
Monty Python před Monty Pythonem,něco ještě nemá ty správné grády a skřípe to,něco ale už je ten správný,hodně černý humor jak ho známe z Létajícího cikrusu
Městečko prokletých (1960)
Vcelku dobrý přepis průměrného sci-fi románu Johna Wynhama Midwichské kukačky
Tajuplný ostrov (1961)
Neskutečně zmršená adaptace románu Julese Verna, naprosto bez dějové linie a s nepochopitelně přidanými věcmi (ženy, obří zvířata, podmořské město), která se možná může líbit tomu, kdo knihu nečetl, pro ostatní naprostá ztráta času