Recenze (314)
Strážci Galaxie (2014)
Yondu Udonta a jeho šíp ovládaný pískáním - RULEZ!!!
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
lahůdkový RON PERLMAN a jeho botičky (neodcházet před koncem závěrečných titulků !!)
Muž z oceli (2013)
takhle má vypadat moderní komiksový film o Supermanovi!
Skyfall (2012)
málokterý film zkouknu v kině 2x....
Temný rytíř povstal (2012)
christopher nolan: FUCK YEAH!
50/50 (2011)
celou dobu na 4*, ale za posledních pár minut + YELOW LEDBETTER prostě musím jít na 5* - tak moc se mi to líbilo!!!
Foo Fighters: Back and Forth (2011)
z Krista Novoselice jsem měl husí kůži a oči se mi nalily vodou... brrrr!
Senna (2010)
viděno SE:162min
Hrdinové (2006) (seriál)
hodnotím pouze první serii :-))
Dexter (2006) (seriál)
konečně seriál, co má KOULE! (viděno 5.sérií)