Recenze (314)
Shrek Třetí (2007)
pěkná nuda...
Sejmi eso (2006)
přetěšil jsem se.....
Roming (2007)
kdyby tam nepičoval polívka, tak by to stálo za piču
Rytíři nebes (2006)
až na vzdušné souboje pěkná nuda....
Od kolébky do hrobu (2003)
andělíčku, můj stážníčku....
První sníh (2006)
velmi nudné, předvídatelné...
300: Bitva u Thermopyl (2006)
ovšem nevnímáno jako historický film, ale jako comicsová, čistě vizuální řežba!!!
V tom domě straší! (2006)
skvělá kamera, grafika jakbysmet, ovšem na vlasy zřejmě nezbyly tvůrcům lováče....
Cela (2000)
vincent D´onorfio !!!!
Rozchod! (2006)
jalové, ovšem až na vincenta D´onorfia - ten je dokonalej