Oblíbené filmy (10)
Gran Torino (2008)
Jeden z najlepších filmov, aké som kedy videl a to som ich veru nevidel 5. Prekvapujúci záver, ktorý by nikto nečakal, perfektné spracovanie a trefné použitie vulgarizmov. Určite stojí za to, pozrieť si tento film.
Troja (2004)
Trója je jeden z mála filmov, ku ktorým sa rád vrátim. Približne každé dva roky si ho zas a znova pozriem. A vždy ma baví. Vždy sa teším na niektoré scény. Odporúčam pozrieť už iba kvôli bojovým scénam, ktoré sú naozaj premakané. 5stars
Terminátor (1984)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Tento film rozhodne spĺňa moje predstavy, ktoré som nadobudol pri čítaní kníh. Best of bests
Je to i můj život (2009)
Megamysl (2010)
Kocour v botách (2011)
Železný obr (1999)
Vždy som mal rád rozprávky. Po trapasoch typu Chipmunkovia, Carcoolka a podobné bludy som bol síce trošku akoby "omráčený", ale našťastie ma toto veľdielo ohromilo. Stará klasika, kde dobro víťazí nad zlom a aj keď je to trochu sci-fi, stále je to stará dobrá rozprávka. Keby naše babky mali podobné technické vedomosti, určite by nám za mlada rozprávali tento príbeh