Recenze (50)
David Bowie: Posledních 5 let (2017)
za dokument o bowiem uz z principu nemuzu jit pod tri hvezdy, zpracovany to bylo kazdopadne vcelku otravne s takovou podivnou shutterstockovou estetikou, bowie by myslim moc nezcenil
Muzzikanti (2017)
Rozum dava odpad, srdce 5*
Prezident Blaník (2018)
mínus jedna hvězda za hudbu
Blok 99 (2017)
Dovolím si nesouhlasit s komentářem uživatele Komfas, já jakožto znalec vysokého umění cením tento film vysoce.
Trpaslík (2017) (seriál)
trojka, ale silná
Všemocný (2011)
odted se planovane vyhejbam vsemu s bradleym cooperem
Carrie (1976)
Viděno v pardubickém filmovém klubu Inner dark 24.6.2014
V kruhu koruny - Jindřich V. (2012) (epizoda)
Nejdřív jsem chtěl dávat 4, ovšem díky Hiddlestonovi to bude na 5, dechberoucí výkon
Synecdoche, New York (2008)
Zatím nechávám bez hodnocení, nemůžu se vůbec rozhodnout kolik hvězd by synecdoche zasloužilo, po druhým zhlídnutí snad budu moudřejší.
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
poprvé viděno až teď, ale už naprosto chápu proč to má status kultovky. vynikající záležitost