Oblíbené seriály (10)
Hvězdná brána (1997)
Robin Hood (1984)
Viděl jsem mnoho zpracování Robina Hooda, ale tohle je jasně nejlepší. Tento seriál vznikl před 30 lety, stejně jako první album mojí oblíbené skupiny (W.A.S.P.). Obojí je pro mě i dnes pořád stejně cool jako to muselo být tenkrát. Jasný důkaz, že kvalita je nadčasová, ve filmech stejně jako v hudbě.
Machři a šprti (1999)
Příběhy ze záhrobí (1989)
Jmenuju se Earl (2005)
Pán času (2005)
Lidé si myslí, že čas je pevná spojnice mezi akcí a reakcí. Jenže z nesubjektivního a nelineárního hlediska je to spíš šmrdly mrdly mišmaš času.
The Twilight Zone (1959)
Simpsonovi (1989)
Buffy, přemožitelka upírů (1997)
Předchůdce seriálu Buffy přemožitelka upírů byl film Buffy zabíječka upírů, který je podle mě ve srovnání se seriálem naprostý propadák. Takže pokud se rozhodujete na jaký film se podívat, tak si nevyberte Buffy zabíječka upírů. Ale pokud se rozhodujete jaký seriál budete sledovat, vyberte si Buffy přemožitelka upírů.