Recenze (130)
Černé zrcadlo - Patnáct milionů meritů (2011) (epizoda)
Po ohromujúcej prvej časti bola táto krokom späť. Táto téma bola už v sci-fi x-krát spracovaná a aj oveľa záživnejšie a originálnejšie.
Poldark (2015) (seriál)
Seriál ma trochu sklamal. Málokedy som zažil takého nesympatického "pozitívneho" hrdinu. Svojou tvrdohlavosťou a zaslepenosťou zväčša narobil v svojom okolí a svojim blízkym viac problémov ako ich vyriešil. Niekedy som sa musel premáhať, aby som to vydržal pozerať ďalej.
Bod obnovy (2023)
Pri všetkej úcte k technickému spracovaní má predsa len pri filme dôležitú úlohu aj príbeh a tu zostali autori, žiaľ, pri tuctovom politickom thrilleri, keď sa neohrozený policajt postaví chamtivej všemocnej korporácii, tak ako sme to už toľkokrát videli a to aj v lepšom spracovaní.
Izolace (2006)
Dobre som sa pobavil. Mne to pripadalo ako hororová verzia The office.
Dítě štěstěny (1987)
Niektoré komédie pobavia aj po desaťročiach. Táto medzi ne nepatrí. Zúfalo zastaralé a nudné.
Soukromý život Sherlocka Holmese (1970)
Časť s ruským baletom bola frenetická, ale inak by som ho zaradil medzi slabšie Wilderove filmy.
Muž, který chtěl být králem (1975)
Môj mladší syn, ktorý je v rodine najväčší filmový maniak, to zhodnotil stručne: "Takéto filmy sa už dnes netočia!"
Písečná monstra (2021)
Fakt v tom hrá Sean Young? Tá teda dopadla.
Meč a růže (1953)
Ako 10-ročný by som z toho asi padol na zadok, ale bohužiaľ už zopár desaťročí uplynulo a na tomto filme vidieť jeho vek, ale je stále pozerateľný, na rozdiel od nejedného filmu zo súčasnej produkcie.
Projekt Lazarus (2022) (seriál)
Súhlasím s názorom od "tuctovychlap". Sľubný rozbeh, ale čím ďalej, tým väčšie hlúposti. K najnebezpečnejšiemu väzňovi vojde každý kto len chce, agenti pobehujú po pol Európe bez vedomia organizácie, hlavný hrdina po krátkom zácviku zlikviduje každého nepriateľa atď.