Recenze (15)
Anthropoid (2016)
Vyborna atmosfera, vyborne herecke obsazeni + vykony, zvlastne pred Alenou Mihulovou smekam. Takhle to ma vypadat. 100%
Armáda mrtvých (2021)
Dala bych 3 hvezdicky, ale jednu strhavam za nezajimavy a nesympaticky postavy a jejich absolutne nelogicky chovani v danych situacich - hlavne Kate. Skoda, mohla to byt dobra zombarna.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 7 (2023) (epizoda)
Zázrak!!!! :) Nejlepší díl
Hra na oliheň - Kganbu (2021) (epizoda)
Zatím nejsilnější epizoda, až mi to rvalo srdce.
K zemi hleď! (2021)
.... aneb vitejte v našem absurdním světě
Mělčiny (2016)
Tohle snad nemuze nikdo myslet vazne. Davam jednu za par hezkych zaberu, racka a ze jsem to vydrzela do konce.
Pozadí událostí - Rošády (2022) (epizoda)
Navrhuji natočit díl jen o děkance Klusové
Příběh služebnice - Neženy (2018) (epizoda)
Teprve druhej dil a naprosta pecka. Vypada to, ze se druha serie hodne povedla. Plnej pocet.
Příběh služebnice - Noc (2017) (epizoda)
Zda se, ze je nadeje. I v marnosti... Sakra dobry zakonceni. Nektery sceny byly velmi silny a hlavne krasne natoceny. Kdyz sluzebnice odmitnou prikaz k ukamenovani a pak se rozchazeji do svych "domovu" za tonu Feeling good..nejde nic jinyho nez zatleskat. Davam 100%. A prominte teto Lydie!!!
Příběh služebnice - První krev (2018) (epizoda)
Premyslim, co k tomu napsat a nenapada me nic jinyho, nez...To si sakra delaji pr**l??? S kazdym dilem mi pada celist niz a niz a vzpominam, jak jsem se na konci prvni serie modlila, at to nekazi druhou..diky Bohu,ze ji natocili!!!! Troufam si rict, ze je to jeden z nejlepsich serialu vubec.