Recenze (557)
Anděl Páně 2 (2016)
Aj po opakovanom rodinnom pozreti, sa to aj dospelym aj detom pacilo, co je neotrasitelna znamka kvality :)
The Mandalorian - Season 1 (2019) (série)
“Must see” pre vsetkych milovnikov sci-fi, western, star wars, vsetkych dobry otcov a zlate deti...
Vysoké Tatry - Příroda zamrzlá v čase (2007) (TV film)
Na urovni “nat geo” dokumentov
Boratův navázaný telefilm (2020)
Uz to nema ten “smrnc” a skor mi to prislo ako agitacny film pred bliziacimi sa usa volbami. Par scen je vsak paradnych :)
Sviňa (2020)
Hviezda navyse za smutnu realitu...
Vyproštění (2020)
Bollywoodsky Rambo...Netflixovska parafraza na Crank alebo Wick...skoda niekolkych “bolyvudstin”, ktore odobrali maximalnemu hodnoteniu...
Ďábel (2020)
“Vyzivny a vrstevnaty” pribeh o pozitivnom a negativnom fanatizme a jeho dosledkoch...
Papírový dům (Netflix verze) - Série 4 (2020) (série)
Ako prva, druha plus koniec tretej serie je parada, ale stvrtu seriu domrvili teda riadne...robia z toho smiesnu telenovelu...clovek to nasilu dopozera, len aby sa dozvedel, ako zdrhnu z banky...
Mulan (2020)
Ale ze cista ch*jovina...zvuk i anglicky “dabing”? jak z lacneho pornofilmu, akcne sceny na urovni priemerneho tv filmu... ostatne hrane disnejovky su oproti tomuto skvosty...tych 200 melonov dali asi len krajcirkam za slusne kostymi...
Gentlemani (2019)
Paradna “all inclusive” mobsterka...