Recenze (149)
Tenet (2020)
a nebudem písať nič... mohlo by sa stať, že sa sem vrátim z budúcnosti aby som korigoval tie svoje táraniny čo by som sem napísal...
Stážista (2015)
Myslím si, že tento snímok dokonalo zapadá do kategórie filmov, pri ktorých čítanie komentárov dokonalo odhalí život každého z nás. Za seba to teda vidím alibisticky za 3.
Blade Runner 2049 (2017)
Blade Runner nepotrebuje zápletku, on potrebuje zápletku... v duši.... a preto je to parádny SCIFák po dlhej dobe....
Cabin Fever (2002)
Najväčší prínos tohoto filmu spočíva v bonusovej minisérií (na DVD) prízračne pomenovanej "Nahnilý ovoce". Fenomenálna úchyláreň!
Vetřelec (1979)
Tak v tomto prípade už naozaj bolo absolútne všetko povedané... S určitosťou sa dá povedať, že po uvedení tohto počinu už nič nebolo (a nie len v rovine SCI-FI HORRORového žánru) tak ako predtým. Nezrodil sa len nový subžáner, legendárne Gigerove monštrum, Scott (pri všetkej úcte k "Súperom" zo 76-teho), kariéra Sigourney atď. atď., zrodil sa svet, do ktorého každý z nás "kinodeviantov" potrebuje aspoň raz za čas utiecť a pre ktorých predstavuje tento únik rovnakú dôležitosť ako Evita pre rozvedené štyridsiatničky...
Medená veža (1970)
Medzi končiarmi tatranských štítov sa neraz stratí kamarát, láska, nádej, Valér s korisťou, či priemerný scenár...
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Are you scared of the Boring Dead? Me so...
Dobrý ročník (2006)
Pravdou je že tento počin má asi milión nedostatkov, lenže zároveň skrýva aj fakt, že ma donútil sa po tom Provensálsku prechádzať (hoci platonicky) ešte aj dnes.
Smrtonosná zbraň (1987)
Die Hard je väčší hard...
Bůh masakru (2011)
No jo, do zrkadla sa občas ťažko pozerá. To platí v živote, na plátne, a aj na csfd.cz.