Recenze (311)
Tenkrát poprvé - ..., když jsem dala střední škole sbohem (2023) (epizoda)
Dokonalé zakončení
Spolu (2022)
Mohla to být hodinová rozhlasová hra...
Wednesday - Season 1 (2022) (série)
Bavilo mě to, což mě trochu zaráží , jelikož to byl cringe...
Fabelmanovi (2022)
Hezká kamera, ale ztráta času, spoutá zbytečných scén... Nudil jsem se. Souzním s Verbalem.
Prázdniny (2006)
Velice slaboduché, přesto romantické. Vtipné málokdy.
M*A*S*H - Všední den (1974) (epizoda)
Snad nejlepší z dílů třetí řady.
M*A*S*H - Kontrola (1974) (epizoda)
Díl plný emocí.
Přirozené světlo (2021)
Ten film je hodně špatný. Nulová akce, špatné dialogy. Nedobrá kamera. Asi jen dobře zahraná hlavní postava válkou otupeného vojína, který je asi nějaký speciální vojín, za má pod sebou četu... A ještě je dobrá výprava. Jinak je to šílený nuda, ztráta času.
Jmenuju se Earl - Nedoručené dopisy (2006) (epizoda)
Krásné ženy, úžasná imitace od Earla, dobrá zápletka!
Na západní frontě klid (2022)
Verbal a Cival to popsali trefně. Doplňuji, že knihu jsem četl s film se jí jen inspiroval.