Poslední recenze (25)
Captain Marvel (2019)
Před hodinkou jsem vylezla z kina, a na rozdíl od některých jsem dostala víc než jsem čekala, klasickou parádní vtipnou marvelovku. U mě za 5 hvězd. Během celého filmu jsem se nenudila, nebylo kdy...A jako bonus jsem se v některých pasážích musela chtě nechtě smát. Takže když si to shrneme, jedná se o poměrně slušnou vtipnou odpočinkovou marvelovku před Avengers: Endgame, kterou si určitě musíte pustit. Jen škoda že Carol nedostala ještě více prostoru :) P.S. Čeká mě doma debata s kočkou, tak držte pěsti...
Stánek s polibky (2018)
Mno... Jako by to napsal a natočil puberťák.... Nic víc netřeba dodávat...
Hvězdná brána: Třetí říše (2018) (seriál)
Mno... Co k tomu říct... Neočekávala jsem příliš, ale i tak to bylo velké zklamání... První polovina série nezáživná, spíše sitcomově dělaná, kdyby to od začátku zachovali ve vážnějším duchu, možná by udělali lépe. Od nulového počtu hvězd to zachraňují tři poslední epizody, ve kterých se tvůrci vzpamatovali či co a točilo se ve vážnějším stylu a hned to bylo snáze koukatelné, hlavně byly vynechány rádoby vtipné scény :)