Recenze (2 747)
Animales Humanos (2021)
50% docela to ušlo a nevím co čekali, já bych se zachoval stejně - oko za oko, zub za zub...
American Horror Stories - Pan(na) z gumy, část první (2021) (epizoda)
Už jsem alergický na LESBY, co horrror, to LESBA....
Krvavě rudé nebe (2021)
30% víc si tento film nezaslouží. Fantomas v letadle. Nuda, nuda, nuda. Ta ženská byla škaredá už na začátku filmu...masku vůbec nepotřebovala.
Očista navždy (2021)
Dobré herecké výkony, napínavé.... já se bavil.
Ulice strachu – 3. část: 1666 (2021)
Třetí díl naprostá katastrofa. Několikrát jsem se díval na čas, když už ta píčovina konečně skončí!
Privorot. Čjornoje venčanije (2020)
Naprosto zbytečný, nudný film! Rusko zklamalo
Ulice strachu – 2. část: 1978 (2021)
Rozhodně lepší než jednička. Každopádně trojka vypadá dost dobře...
Resident Evil: Infinite Darkness (2021) (seriál)
To byla politická píčovina. Bože, už i Resident Evil dovedou zkurvit :-( 30%
Nadosmrti (2021)
Nesnáším ty filmy, kde ženská může chlapa 100 x zabít, ale nezabije. Chápu, film má 89 minut, ale to mne vytáčí. Jinak Megan Fox moc neznám, dobře se na ni dívá, vypadá skvěle, ale Oscara asi nikdy nedostane :-)
Benny Loves You (2019)
Jako komedie trapné a jako horror, sračka.