Recenze (2 747)
Aquarium of the Dead (2021)
Strašné, jako vždy od nezávislé americké filmové produkční společnosti ASYLUM. Jsem dostal záchvat smíchu, když ženská řvala, že ji napadly mořské hvězdice a přitom bylo vidět, že jsou zřejmě přišité na plášti :-)
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Slasher ano, ale bez napětí... takový dětský! :-( No a zase lesba ve filmu, už je toho moc - lízání píček v horrorech mi prostě vadí :-( ). 50%
Meandr (2020)
Čekal jsem dle komentářů horror roku! Zpočátku to vypadalo slibně, pak už je to spíše nuda, no a na konci ta pohádka...🤮
Válka zítřka (2021)
Skvělý film, parádní vetřelci a nemusel jsem během filmu ani dělat z nudy přestávku, jako u jiných sraček. 👍👍👍👍
The Night (2020)
Zase jsem se nechal napálit hodnocením na CSFD. Takovou sračku ještě svět neviděl. Už mne měl odradit Irán, pak ty amatérské herecké výkony, a ty hnusné ksichty.... HNUS!
Mrazivá past (2021)
Docela napínavý film, jízda po ledě dobře natočena, já se bavil.
Tiché místo: Část II (2020)
Párkrát jsem se nudil, takže slabší než jednička - tedy 50%. Stará je bez manžela a tak se do hlavní role dostala ta hluchoněmá blbka, co mi lezla krkem už v jedničce. Škoda, že jsme se nedozvěděli více o těch mimozemských tvorech. Každopádně opět jsme se ségrou řešili, to co v jedničce - vidí co se děje, svět je napaden příšerami a stará se nechá naprcat!!!! Ještě říkám: "Ty podívej, ona je zase naprcaná, koukej na to břicho!" A ségra:" Bože, však nedávno rodila, to má břicho po porodu!" Tak hned reaguji:" Jak nedávno, kurva před 2 roky!" (Jednička je z roku 2018) :-)
Initiation (2020)
Více než polovina filmu se nic neděje a máte sto chutí film vypnout. Pak se konečně objeví nějaké mrtvoly a konec. A vy litujete, že jste to nevypnuli už na začátku!
The Retreat (2021)
Dominantní černovlasá lesba chodila kdysi s tátou lovit, ale vše řešila blondýna, která pušku nikdy nedržela v ruce.... Čekal jsem, že právě ona to tam rozjede...
Zvrácená (2021)
Napínavý film a dobře natočený. Je vidět, že to byl film do kin, žádné béčko.