Recenze (2 747)
Neviditelný (2020)
Příběh vůbec nebyl děsivý, ale Elisabeth Moss ano! Kruhy pod očima, mastné vlasy, vrásky na čele a oteklý ksicht. Na to se fakt nedalo koukat. Celý film totálně zhnusila. Pokud by byl film o feťačce, tak bych ji dal hlavní roli. Filmu tak uniká i smysl, proč by totiž vědec - milionář toužil po takové škebli? 30%
Brahms: Chlapec 2 (2020)
Zajimavé, napinavé jako v jedničce. Ale v horroru mi chybí vraždy.
Darlin (2019)
Takový film o ničem. Nejdřív kráva dotáhne svoji sestru do nemocnice a pak ji hledá. Spoiler: "Pokud ji chtěla zařídit jen potrat, tak ji to kurva měla napsat na lístek!"
Nenávist (2020)
Strašné, ty flashbacky, rok 2004, pak 2006, pak 2005... no kurva, mně málem jeblo!
Krvavá jízda (2020) (seriál)
Bloodride - výhoda, příběhy jsou dlouhé jen 30 minut. Nevýhoda: bez napětí, bez strachu, prostě povídky pro dětský kanál ČT Déčko 30%
Útok mutantních mravenců (2017)
Strašné, amatérské a ti nakreslení mravenci zřejmě nějakým děckem? Děs a hrůza.
Vtorženije (2020)
Kdo neviděl Priťaženije 1, tak se na dvojku ani nedívejte. Vůbec nepochopíte oč jde. Já jedničku viděl před 3 roky a jelikož jsem sklerotik, pamatuji si pouze pád vesmírné lodi na paneláky a pak už vůbec nic. Taky jsem dal 1 pouze 40 %. Takže nic extra to nebylo. Takže jsem koukal, nechápal kdo jako je ten chlápek a proč je z jiné planety a proč miluje tu krávu..... A proč a proč a proč.! Podívat se ale znovu na jedničku, to bych už asi nepřežil :-) 30%
Don't Let Go (2019)
Filmy, kde hrají jen Černoši, vždy stojí za hovno. A tento není výjimka. Prvních 10 minut se dalo přežít, ale to, co pak následovalo, byla doslova tragédie!
Nevystupuj! (2018)
Dobrý film, napínavý...
Chybí kulka (2019)
Lynn bych asi přizabil. Tolik měla možností útočníky zlikvidovat a ona nééééé.... Každopádně, já se bavil i díky českému dabingu.