Recenze (2 747)
Fallout (2024) (seriál)
Fallout hru jsem hrál a nebavila mne. Co se týče seriálu, tak prvních 10 minut prvního dílu bylo parádních....a pak se to zvrtlo na směs sraček. 😡😡😡😡😡 A ten transgender voják to byla třešnička na dortu.🤣
Smrtící déšť (2023)
Škoda, že se ve filmu více řešila fotrova milenka, strýček, debilní dcera.... a katastrofický film šel tak do kytek. Bída a utrpení. V poslední době, co katastrofický film, to sračka.
Hlasy mrtvých (2023)
První horror v tomto roce, na který se dalo dívat. Napínavý, dobré herecké výkony...a zajímavý příběh.👍👍👍👍
Dvě strany propasti (2023) (seriál)
Dalo se na to koukat, zajímavá zápletka. Chvíle mi i soucítíte s vrahem... :-) Protože ta matka policajtka - stará kurva mi šla dost na nervy.
Mercy Falls (2023)
Strašné amatérské výkony neherců.... na to se fakt nedalo dívat!
Jedeme na teambuilding (2023)
Strašné 😡😡😡😡😡
Problém tří těles (2024) (seriál)
U prvního dílu jsem si říkal, že to může být zajímavé, ale ten druhý díl to zazdil s helmou a nějakou hloupou hrou..... Nuda, nuda.... nuda! 😡😡😡😡😡
Problém tří těles - Rudé pobřeží (2024) (epizoda)
U prvního dílu jsem si říkal, že to může být zajímavé, ale ten druhý díl to zazdil s helmou a nějakou hloupou hrou..... Nuda, nuda.... nuda! 😡😡😡😡😡
Stopmotion (2023)
Tak tohle nominuji na píčovinu roku. Film o psychicky narušené krávě.... Naprostá ztráta času. Zase jsem naletěl na hodnocení na ČSFD. Já jsem tak naivní. 😡😡😡😡😡
Cold Meat (2023)
Hloupý psychopat a oběť - blbá kráva, si spolu povídají v autě..... Sračka roku 😡😡😡😡😡