Recenze (67)
Chatrč (2017)
Je docela úsměvné, jak u filmu s jasnými protikatolickými tendencemi všichni pobuřují, že je to křesťanská agitka :)
Simpsonovi - Speciální čarodějnický díl XXVIII (2017) (epizoda)
Jestli klasické čarodějnické díly byly parodie na horory, tenhle může fungovat jako horor sám o sobě. Už to není ani černý humor, ale humor zabitý mrazivými momenty. Úvod vrcholí totálním zmrazením lehkého úsměvu. V první povídce funguje scéna s posedlým Homerem jako čistě hororová, o to víc, že je to vlastně jediný výrazný moment v jinak ne moc zajímavé parodii na Vymítače ďábla. Prostřední povídka nenabízí zajímavého nic. Poslední příběh a sebekanibalizujícím Homerovi je v podstatě celá složená z tak zvrácených momentů, že se ani nedá smát těm vtipům (a ne jen proto, že nejsou dobré). Celkově je to asi nejznepokojivější čarodějnický díl, který se objevil.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Ultimate Edition
Captain America: Občanská válka (2016)
Zatím poslední Captain America zásadně posouvá způsob vyprávění marvelovek. Občanská válka je tak mnohem důležitější epizodou, než se původně zdálo. Více zde: http://www.obrazor.cz/captain-america-obcanska-valka-meni-…/
Pirko (2016)
Mandragora pro 10. léta.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Rogue One výtečně zaplňuje mezeru, kterou v kontinuitě Star Wars zanechala prequelová trilogie.Více zde: http://www.obrazor.cz/par-slov-o-poslednich-dilech-star-wars/
Kung Fury (2015)
Dada zábavička s jednoduchým humorem, která nevyjadřuje ani tak kouzlo/směšnost atributů 90' či 80' popkultury, jako spíš zhulenecké nálady tvůrců. Jestli chcete amatérský film s feelingem osmdesátek, doporučuji spíš Blaster nebo Noc v myší díře.
Modern Educayshun (2015)
Věčný Žid dnešní doby
Nekonečný příběh Posledního z Aporveru (2015)
Všechno šlo jak po másle, všichni byli kamarádi, herci skvělí, štáb úžasný, režisér výborný...tak kde je teda sakra ten film?
Batman: Útok na Arkham (2014)
Jako když se chcete předvést, že máte koule, ale jedna vám chybí.