Recenze (758)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Kdyby to radši dali na děti v Africe.
K zemi hleď! (2021)
Pokud se toho moje děti dožijou, tohle jim ukážu jako záznam toho, v čem jsme žili. Kecám. V čem budou žít i ony. McKay do toho narval všechno a kupodivu (na Netflix) to drží pohromadě.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Čtyřhodinový cringe festival. Hvězdička navíc oproti Whedonovi, že to není tak fialový.
Matrix Resurrections (2021)
Stejná pozérská sračka jako všechny předchozí díly.
Americká elegie (2020)
Cats mezi sociálními dramaty. Neukoukatelné chudinské porno, které ze zajímavých memoárů udělalo vyšeptalou pohádku pro lidi z východního a západního pobřeží.
Gangs of London - Episode 5 (2020) (epizoda)
Extrémně brutální, nepateticky osudové, naprosto nekompromisní. Čelist na zemi.
Old Guard: Nesmrtelní (2020)
Televizák bez chuti, bez zápachu, bez invence, přitom takový potenciál.
The Prom (2020)
Češi ho nenávidí. Tento muž natočil lgbt muzikál... bohužel, trigerred komentáře zdejších blbečků jsou na tom filmu nejzábavnější.
Annabelle 3 (2019)
Po příšerné jedničce a příjemné starosvětské dvojce jde o pomyslný střed. Má to pár silných okamžiků, ale jako celek to působí hrozně vynuceně. A nejvíc zamrzí ten NEVYUŽITÝ potenciál (to je ostatně problém všech Conjuring filmů, když nejsou od Wana), kdy ožijou všechny ty hrůzystrašné a zlem posedlé exponáty ze sklepa Warrenových, ale jinak neudělají lautr nic. Takový Carpenter v nejlepších letech by je nechal plenit město, Dauberman je nedostane ani ze sklepa.
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Ukázkový fan-servis. Návraty starých milovaných postav, výborné mikrozápletky. Pro milovníky seriálu nejhezčí možné rozloučení (že to jde ukázkově posrat ukázaly třeba nové Gillmorky, takže o důvod víc, proč zaleskat)