Recenze (215)
Birdman (2014)
Pure joy. NYC že tén!
Interview (2014)
5* jebat, tohle byla šílená jízda. Rogen a Franco jsou týpci, vidím je jako dva buddies, kteří mají své howadské baráky hned vedle sebe a další hvězdy v okolí je zdraví, když venčí svoje ratlíky páč jsou to cool týpci, které všichni milují.
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
1. a 2. série je jasná. Plné kýble přicházejí s 3. sérií. Doporučuji se nejprve podívat na druhý díl Zeitgeistu resp. část o CIA. Najednou si uvědomíte že 3. série je vlastně mrazivým dokumentem o tom, jaká je dost pravděpodobně pod povrchem skutečnost.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Fantazie, která NEMÁ na seriálovém poli obdoby. Něco tak vybroušeného, vypointovaného a dokonale natočeno tady nikdy nebylo. Ještě nikdy jsem neměl pocit, že tvůrci od prvního dílu věděli jakým směrem celý seriál bude směřovat a tvořili si v jeho průběhu odkazy, ke kterým se bezpečně a obhajitelně vraceli.
Vlk z Wall Street (2013)
Božský macho masterpiece, u kterého se muži královsky baví a ženy nelibě šklebí. Leo se drží vrcholu a ještě dlouho tam nikoho nepustí.
Šéfové na zabití (2011)
so close....mít to o půl hodiny více nikdo by nebyl proti..Jason Bateman by mel konecne nakopat Hollywoodu prdel a Charlie Day by ho mel vojenskym krokem nasledovat.
Země lidí (2011) (seriál)
Top Gear v lese.
Griffinovi - Griffinovi vrací úder (2010) (epizoda)
Ještě lepší než první díl, zvláště začátek je epický.
Benga v záloze (2010)
Absolutni spokojenost, kazda veta je k posrani vtipna a cely koncept hlasek a narazek je dokonaly. Pomalu jsem nad Willem lamal hul, ale Other guys je pro me komedie roku.
Počátek (2010)
Spousta filmů má trhliny, které vám vadí a kazí dojem. Inception je celistvý po všech směrech, je to úžasný film a Nolan přesně ví co moderní divák chce. Tři vrstvy snů, každá užasná svým poutavým pojetím, první dynamická deštěm a pronásledováním, druhá elegantní plná kravat a motýlků ala James Bond a třetí srdcová záležitost každého hráče first person action game, bílé cool maskovací uniformy, rozlehlá krajina a útok na cíl. Pustina naopak dekadentně apokalyptická. Úžasná empatie současného diváka.