Recenze (230)
NON-STOP (2014)
Jeden z nejnapínavějších filmů co jsem viděl.. NONSTOP zadržený dech. 5*****
Dokonalá loupež (2018)
Wow...za mě bombova akce,logika, tým, střílečka, strategie... Nevím proc ale fandil jsem lupičům. Film me pohltil ikdyz to bylo dlouhé...5*****!!!!
McFarland: Útěk před chudobou (2015)
Napínavé, příjemné, vtipné, prostě skvělá práce na tomto filmu s Costnerem a jeho svěřenci.Samozrejme pro budoucí sportovce je to skvělá motivace...Jak i jako malý a tlusty se můžete stát jedním z nejlepších.. 4,5*
Ray (2004)
Moc hezký natočený životopisný film slepého muzikanta, nenudil jsem se a líbilo se mi to,4*
Zimní válka (1989)
Pro me tenhle válečný film není rozhodně vic nez na 3*, jelikož jsem tomuto finskemu stylu tohoto filmu, nepřišel na kloub..3*
Ledové království (2013)
Moc pěkná a vtipná pohadka! Nádherná příroda a příběh! 4*
Ledové ostří 3: Splněný sen (2008) (TV film)
Každý díl totožne stejný...proto jedna *... Tohle je opet to samé co předtím a předtím a předtím a předtím a předtím...1,5*
Nic nás nerozdělí (2012)
Neskutečný zážitek tohle sledovat a vědět ze se to vážně stalo... Hrdinové včele s malým klukem,5*****
Nedotknutelní (2011)
Nemam co bych vytknul, mě se to moc líbilo a proste a jednoduše pro mě za 4,5* tenhle film stoprocentně je.
Nepřítel (2013)
Asi tyhle filmy nejsou holt pro me,ja se prostě dost nudil..2*