Recenze (891)
Alone I Play (2007) (koncert)
Tak trochu jinak pojaté písně a rarity od korn a Jonathana. Má to nápad a akustický koncert korn, tomu nehrabe ani na koule... Skvělý hudební zážitek, se spoustou hostů, jenž svým nástrojům vládnou jak Ron Jeremy svýmu péru...
Kmeny - Thrash metal (2015) (epizoda)
Ještě že thrash metal neposlouchám a po dalším odpadním hodnocení kmenů asi nezačnu.
Zocelovací kúra (2015)
Není ferrelovina jak ferrelovina. Nehledě na to, že je to vlastně vykrádačka, ne zas tak starého snímku.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Stejná kravina, jako pro Paltrow knirek Deppa. Dva vtipné momenty jedna hvězda a druhá za stopáž. Mít to minutu déle asi bych si ukousal ruce.
Ex Machina (2014)
Jeden z tech filmů, kdy vám je všechno vysvětleno už v traileru a který nepřijde s ničím zajímavým. Příběh o umělé inteligenci schvaluji, ale příště trochu jinak. Nuda
Ještě rychlejší a zběsilejší (2015)
Parodie se vyčerpali žhavými výstřely a bláznivou střelou. Sem tam se nějaká ještě nad průměr dostane, ale vždycky to budou takové ty "blbosti" které si člověk nezapamatuje, i přes to, že možná pobaví. Podobně to je i se superfast, akorát s tím problémem, že tohle není nad průměrem, ale pod ním, i když to skoro lízalo čáru
The Human Centipede III (Final Sequence) (2015)
Jedničku ani dvojku pravděpodobně neuvidím, ale troufám si říct, že režisér, se vyčerpal už v jedničce a pak svůj nápad pouze zrecykloval. Přirovnal bych to k lidské stonožce. Jídlo je pouze na začátku, mění se v hovno a pak putuje prdelema a ústy a prdelema až z toho zmizí veškeré nutriční hodnoty a vy to musíte dohánět injekcema aby z toho alespoň něco zbylo.
Jurský svět (2015)
Horší než jednička, lepší než dvojka a horší než trojka. Možná s dvojkou na stejno, ale vzhledem k tomu, že máme omezený počet bodování myslím že musí stačit. SPOILER: Na jurský svět sem se těšil, stejně jako když se vám chce obrovsky chcát, vy nemůžete a po třech hodinách se konečně dostanete a vychutnáte si tu chvilku souznění s pisoárem, penisem v rukách(ruce) a k prasknutí naplněním měchýřem. Film jede v duchu prvního dílu a krom předvídatelného konce není nic špatně. A možná kromě cvičených raptorů. Ale celkově vzato já se bavil a scéna, kdy na scénu běží poslední raptor stala za to. I kdyby celej film stál za hovno, tahle scéna by si ty dvě hvězdy zasloužila. Já za sebe doporučuji a to i přesto, že blockbustery nejsou mé oblíbené.
David Hasselhoff: True Survivor (2015) (hudební videoklip)
.......Mě se to líbí, ale stejně na tom je nejzábavnější ten fakt, že si David myslí jakou udělal comeback díru do světa a všichni z něj mají ještě větší prdel. Pokud se ale pletu a celé to je recese tak před klobouk dolů. Po pravdě je ten song lepší a chytlavější, než devadesát procent dnešní rádiové tvorby...
Kung Fury (2015)
Co napsat? Těchto třicet minut vám dá víc než dalších deset plnohodnotných snímků z různých filmových žánrů. Výborně zpracovaná a napsaná podívaná, se skvělou hudbou a osmdesátkovým nádechem, jenž dnešní filmová scéna potřebovala jako sůl. Tohle je píčovina s velkým P, u které se nemůžu dočkat, až bude převedená na plátno kin s dvouhodinovou stopáží a my se dočkáme třeba i zombie..