Sharlay

Sharlay

Martin Dvořák

okres Třebíč
Študent

homepage

20 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 6 7
    • 23.1.2018  10:21

    Dost velké zklamání. Od Petra Zelenky jsem vždycky (oprávněně) čekal víc než odhalený kozy a pití chcánek.

    • 12.11.2017  09:42
    Barbora Poláková - Po válce (hudební videoklip) (2017)
    odpad!

    Poláková mě sere víc a víc, i když ona konkrétně za to může míň a míň. Ale mé výhrady vůči téhle zpěvačce a hlavně její hudbě (a textům) přetrvávají a jsou víceméně stále stejné. 1. Je mi jedno, jestli je BP hloupá, nebo chytrá - písně a klipy, co dělá, ukazují na to, že chce (a dělá pro to vše), abychom si mysleli, že chytrá je, a taky moudrá a taky umělkyně. Ale já jí to nežeru. Jednou, a ještě ke všemu úplně nedávno, jsme tu měli jeji "opus magnum" Nafrněná, který nebyl nic jiného než upocená, dementní a prvoplánově nabubřelá hovadina pro vydělání prachů. A po takovém shitu najednou dostáváme Krosnu a nynější Po válce a máme věřit, že BP je nějaká světice, co má co říct a chce to dělat umělecky? Velký hovno. Nafrněná zarobila a teď bude BP oblbovat své fanoušky, že je vzdělaná, kultivovaná a myslící bytost. Opakuji, třeba to tak je, ale ta hudba a ty texty prostě jsou sračky, méně všímavý posluchač a divák tím ale nepronikne a zbaští jen to, co je na povrchu a co BP chce, aby fanda zbaštil. 2. Jak špatné to celé je a kam to může dojít, ukazují ty komentáře pod klipy od BP. Všichni jsou nadšení jejími metaforami a tím, jak je to obsažné, originální, má to přesah apod. A všichni chválí i klipy samotné, že kamera a střih jsou geniální a že se na to nejde vynadívat a jak je to všechno celé dohromady inovativní a aktuální. A to je to vůbec nejhorší - klip natočený pozpátku někdo považuje za inovativní, protože je to hlupák, kterej se dostal k Nafrněný od jinejch sraček, pak slupnul od Polákový tu falešnou moudrost a uměleckost, a přestože za to dotyčný sotva může, tak skrz svoji neznalost a omezený rozhled ohledně opravdu dobré hudební, textové a klipové práce, háže věnce slávy na klip natočený pozpátku, "protože je inovativní", ale bohužel už asi miliontý takový, jakého se nám dostalo, což ale hlupák milující Nafrněnou nemůže vědět, a tím si sám zavírá dveře někam dál, když vrcholem umění je pro něj BP. Je to strašné, ale za několik let bude tahle zpěvačka uctívána jako epická inteligentka a jediná "umělecká štika" v tom malém českém rybníčku, a ti opravdoví umělci budou stále o hladu hynout, protože zkrátka neudělali to, co by žádný umělec a člověk, co dělá hudbu od srdce, neudělal - Nafrněnou.

    • 22.9.2017  19:21

    Druhý díl překvapil. Konečně už je to tak špatné, že je to dobré.

    • 11.9.2017  21:15

    Ne. Neee. Nééé. NÉÉÉÉ!!!

    • 8.9.2017  22:17

    Přesně co se dalo čekat. Česká telenovela z veřejnoprávního sektoru. Trapné, neumětelské, nudné. A hlavně hloupé. Arichtev už by konečně měl od někoho slyšet, že jako režisér nestojí za nic.

    • 29.8.2017  19:23
    Vyprávěj (TV seriál) (2009)
    odpad!

    Občas mi přítelkyně říká, že některé filmy a hlavně lidi odsuzuji dopředu. Ale to se plete, takhle odsuzuji i seriály. Pro začátek, aby bylo jasno: asi tři díly jsem viděl. Teď dál. Aby bylo úplně a kompletně jasno, udělejme si exkurz do anotací náhodně vybraných dílů a z nich si udělejme takovou malou větnou koláž: Po letech se poprvé nekonal letní tábor, Josefovi je to líto, ale najde si jinou zálibu. --- Tentokrát už Karel s Jardou nemá žádné slitování. --- Vyhraje Eva svůj boj s rakovinou? --- Babi se uvolí přijít na MDŽ do Josefovy práce, tak moc je na Jarunu zvědavá. Pak už vůbec nepřekvapí, že u úplně posledního dílu se dočteme: Honza a Lucie se konečně berou. Úplně hlavní důvod, proč je to kompletní sračka, je ale ten, že Vyprávěj se naoko vydává za bezprecedentní počin, jenž má reflektovat dobu a to, jak se s onou dobou protínají každodenní starosti úplně běžných lidí. Čili v jiných anotacích se dočteme: Tonda chce podepsat Chartu, ale bojí se o rodinu. --- Evina sestra Katarína by si chtěla zahrát v seriálu Nemocnice na kraji města, a tak podepíše Antichartu. --- Karel slaví své povýšení, s Horou, Krbcem a Vašíkem vyrážejí na koncert Rolling Stones. --- Babi je na chalupě se Zuzkou a Janou a Josefem. Večer 20. srpna se dívají na televizi. Pak přijedou okupační vojska a málem Josefovi přejedou auto vojenským vozidlem. No prostě hustě se tvářící telenovela vzniknuvší pod rukou nejsrandovnější karikatury režisérského povolání Bisera Arichteva, který podle stejného klíče (strašná mrda peněz v rozpočtu + mrda potenciálu + mrda těžkejch dějinnejch témat) natočil už víc telenovel (První republika, Četníci z Luhačovic), navíc ve veřejnoprávním prostoru, což považuju za vůbec nejotřesnější pokrytectví. A na závěr se ještě podívejme, jak vypadá anotace 22. dílu třetí série, jenž se jmenuje Černobyl (!): Jarda vidí, že Lucka dospívá, a neví, jak jí pomoci. Janu trápí, že ani Zuzka a Eva spolu nemluví, a rozhodne se dát je dohromady. Karel si přestává rozumět s Honzíkem. Honzík se zamiluje do Lucky.

    • 7.8.2017  12:01

    Trochu experiment, trochu sračka, trochu soft porno, částečně těžko stravitelný, místy nudný, leckdy matoucí, dokonce i odpuzující. Film, který vzhledem k tématu a povaze hlavní postavy, vypadá přesně tak, jak vypadat má. Tragika a postihnutí molochu dnešní doby.

    • 7.8.2017  11:49
    Křižáček (2017)
    ****

    Ty čtyři hvězdy ale dávám s hodně velkou rezervou. Pravda je ta, že v devadesátiminutovém filmu jezdí Roden dvě hodiny na koni.

    • 7.8.2017  11:46
    Vlčí bouda (1986)
    ****

    Jeden z těch úplně největších hardcorů. Kromě Macháčka nikdo nehraje nebo hraje úplně špatně. Kamera otřesná. Zvuk bolavý. Trvá to zbytečně dlouho. Jeden wtf moment za druhým. Skoro nic tam nejde pochopit. Chytilová trollí, a to buď diváky, nebo bolševiky v roce 86.

    • 7.8.2017  11:33
    Masaryk (2016)
    *

    Chybělo opravdu málo, ale to nejdůležitější, aby byl Masaryk stoprocentně skvělým filmem - a totiž aby to nebyla už dvousetpadesátá přepálená a patetická slátanina o tom, jak nám Mnichovská dohoda vykastrovala koule a jak jsme zase byli v prdeli a vlastně si za to vůbec nemohli. Zcela neobjektivně srážím hodnocení prostě proto, že film má silnou ústřední osobnost, unikátní vizuální styl a potenciál hraničící s filmem o vzniku vesmíru, ale zase jednou je to kokotina určená k nářku a dává nulový prostor k nějakému zamyšlení.

    • 7.8.2017  10:53
    Vozka smrti (1921)
    *****

    Kdyby na konci došlo k vraždě dětí a sebevraždě paní Holmové a kdyby je pak musel David Holm jako vozka odvážet (včetně sestry Edit), čili kdyby ten film měl ten nejtragičtější možný závěr - tak by to byl možná nejlepší němý film vůbec (minimálně v evropském prostoru). Takhle je film o poznání méně působivý a nerezonuje tak silně, nicméně pořád jde o unikátní podívanou. Plus pro mě bruálně odzbrojující oblouk napříč mým osobním filmovým spektrem, když jsem si později uvědomil, že tu hlavní roli hrál Victor Sjöström z Lesních jahod.

    • 7.8.2017  10:42

    Viděl jsem dvě epizody a bylo jasno. Pseudofilozofická hra se slovy. Prázdná a uměle vykalkulovaná cesta za... za ničím.

    • 30.7.2017  11:13
    Akce ninja (1984)
    *****

    KUNDA

    • 29.5.2017  20:17

    Když si odmyslíme úchylné scény a všechno, co bylo zamýšleno pro retardovaného diváka, který si knihu nikdy nepřečte, protože na to buď nebude mít, nebo pro něj kniha představuje "mordor" trávení volného času, tak nám zbyde něco málo, co atmosféru původního Pána Prstenů v sobě má. Ze 144 minut to je ale minut sotva pět. Velká tragédie a prvoplánová honba za senzačními akčními scénami jen tak, aby Tolkienův text mohl tiše klečet v koutě a ozvat se jen "Já!", až bude někdo připravovat závěrečné titulky. Než o knižní adaptaci jde spíš o tříhodinovou počítačovou hru, kde interakce začíná a končí s nákupem vstupenky v kině.

    • 21.5.2017  14:01
    Transformers (2007)
    odpad!

    Už když jsem byl malej, tak mi hračka auto-co-se-mění-na-robota přišla naprosto debilní. A pak jsem v roce 2007 slyšel na střední škole spolužáka mluvit o tomhle filmu; a opravdu mi přišlo debilní, že o něm mluvil ve smyslu "že je dobrej". Jen jsem slyšel spojení 'vesmír, robot měnící se na auto a zpátky, osud Země a celého vesmíru...' Uff, co to asi bude za pičovinu? Možná jsem byl už tehdy hodně divnej, protože zatímco ostatní mí vrstevníci obdivovali hip-hop (špatnej hip-hop, protože ho dělali bílí, co si hráli na černý), diskosračky, Škwory atd., tak já poslouchal Mozarta, Velvet Underground a tak... A zatímco oni koukali na Transformery, tak já si z malýho kapesnýho objednával na netu DVDčka Bergmana, Felliniho, Antonioniho atd. z Levných knih a po nocích koukal na čétédva na filmový kluby. No, takže jsem nějaký transformery úplně vypustil a spokojeně jsem si žil dál, odmaturoval, dostal se na vysokou školu, dodělal ji, začal si dělat specializované vzdělání z dějin literatury... a moji bývalí spolužáci začali chlastat, fetovat, někdo je nezaměstnanej, jeden frajer dokonce skončil v psychologické léčebně, další si udělal tři děcka, aniž by dokázal uživit jedno, z dalšího skončil podpantofláckej chrchel, co už ani na to pivo nejde, další dělá finančního poradce... A jak to? si tak říkám. Dneska považuji za velkou výhodu, že mě před deseti lety zkrátka minul film, kde se vesmírní roboti honí za nějakou kostkou a dokážou se proměnit na auto, letadlo a mobil. Hodně komentářů zde Transformers obhajuje, že je to přiznaná nadsázka a že ten film má pobavit a že si na nic nehraje... To není žádná omluva.

    • 13.5.2017  15:07

    Tak jsem si během koukání průběžně dělal poznámky, proč je ten film na piču: Debilní úvodní scéna. - Město vybuchuje, ale až když zavolá Batman, tak někdo řekne: "Rychle pryč!" - Mimozemská loď kosí budovu, frajer v ní se modlí, i když mimozemšťani jsou důkazem, že náboženství asi ne-e. - Budova se hroutí a je jasný, že nikdo to nedá, Batman s nefunkčním mobilem u ucha stejně volá týpkovi v hroutící se budově a pak jde zachraňovat. - Ženská u soudu: "Superman se nezodpovídá nikomu, ani Bohu." Tak zaprvý, Superman je MIMOZEMŠŤAN, a zadruhý, Bůh není. - Vůbec není jasný, co kdo dělá a proč. - Když dva fízlové ve sklepě zjistí, že shit goes real, nezavolají si o posily. - Nahá Amy Adams ve vaně... a neukáže kozy! - Jakto, že Superman klátí Amy Adams, když je to teplouš? - Borec, co nesnáší Supermana, nasprejuje na jeho sochu nápis "falešný bůh", takže Superman je goauld? - Borec si stírá výherní los tak, aby se mu tam udělal znak Batmana. - Zápas v boxu, v němž černej zmlátí bílýho v zájmu jinýho bílýho. - Vedoucí novin je Morfeus a je to kokot. - Batman je nahej ve sprše... a neukáže péro! - Batmanovy sny jsou kompletní mrdka. - Alfréd seká dříví, ale nemá na sobě pracovní mundúr. - Superman bez svých schopností musí dostat na prdel, protože nikdy netrénoval kung-fu. - Martha, jó Martha, tu zná celá parta. - Všechny konflikty na světě může vyřešit sbírka Maminka od Jaroslava Seiferta. - Veleork z Pána Prstenů je ještě větší a vlastně je to Ken od Barbie. - Opět někdo v momentě shit goes real mele cosi jako "Bože, smiluj se nad námi." Ten film je nepoučitelnej. - Co to maj USÁci za rakety? - Amy Adams je piča, protože hodila oštěp do piče, úplně logicky, že jo? a pak ho musela vytahovat. - Do kurev!!! na Supermanově pohřbu je kněz a mele něco o tom, že po smrti přišel do nebe!!!

    • 1.4.2017  10:43
    Dexter - Série 8 (série) (2013)

    Vzaz všem 3+ hvězdičkářům této série: Ty léky jste neměli přestat brát.

    • 20.3.2017  21:41
    Mlčení (2016)
    *****

    Bohužel naprosto dokonale a skvěle natočená agitka za křesťanskou víru, v podstatě však také negující antifilm proti jinému Scorseseho filmu, a totiž Kundunu. Nevím, nevím, co si o Martym nyní myslet. Je to pokrytec? Kokot? Stařecka demence se hlásí o slovo? Kdo je teda svině? A kdo je hodný? Dokud to nebyl nikdo, nebo dokud byli všichni ti zlí, tak to bylo v poho. Ale úplně poslední záběr filmu podsouvá názor, s kterým se dá obhájit, že hlavní banda debilů byli ti, kdo si nechtěli nechat kecat do věcí od někoho, kdo bydlí milion kilometrů daleko a ví o té nové zemi a lidech v ní žijících hovno. ALE PŘICHÁZÍ S PRAVDOU, ŽE JO? Zasranej film o zasranejch kreténech, co měli patent na pravdu, vymysleli zeměkouli a ta se s něma točila (ovšem až potom, co upálili pár frajerů, co jim tu pravdu o té zeměkouli řekli). Ale jak jsem zmínil na začátku, je to fakt dobrej film, bohužel...

    • 25.2.2017  19:39
    Teorie velkého třesku (TV seriál) (2007)
    ***

    Problém tohoto seriálu tkví v tom, že dnes, v únoru roku 2017, je TBBT na čsfd 38. nejlepší seriál, 2. neojoblíbenější seriál a zrovna běží premiérová desátá řada. Proč je to problém? Protože už osm let ten seriál vůbec není vtipný. Kvalitativní propad třetí a dalších řad zde každý úplně ignoruje. Takže ty všechny bez pardonu nazvu blbečkama.

    • 9.2.2017  20:24
    Škoda lásky (TV seriál) (2013)
    odpad!

    Nikdy jsem to neviděl. Akorát teď v televizi při přepínání jsem viděl skoro pět minut s02e03 a okamžitě dávám odpad! Bez debat.

    • 8.1.2017  00:24
    Četníci z Luhačovic (TV seriál) (2017)
    *

    Klasický model, který dnešní ČT pro svou původní tvorbu nastolila, je doržen i zde. Vezmete prachů jak sviňa, nasolíte je do prvorepublikové výpravy, hudbu zadáte nějakému volovi s domácími klávesami za pár šupů, scénář nezdáte člověku, který by uměl psát, obsadíte 90% ansámblu herci, kteří něumějí hrát, na režisérskou stoličku posadíte Arichteva, který neumí režírovat --- a máte divácký hit! Seriály První republika a Já, Mattoni, byly telenovely jako hrom. Po prvním díle Četníků z Luhačovic vidíte, že to telenovela být nemůže, ale stejně to tak vypadá a stejně tak debilně se to odehrává, odvíjí a bezpochyby to tak bude i ve zbývajících 11ti dílech. Kriminálka Zedníček.

    • 8.12.2016  22:04
    Kosmo (TV seriál) (2016)

    Po prvním díle: Baldýnský je kokot. V ČT jsou kokoti. Kdo se u toho smál, je kokot. Kdokoliv, kdo si myslí, že po České sodě a Městečku South Park má smysl dělat takovýto projekt, je kokot. Po druhém díle: Už to není tolik kokotský a je tam vidět ta snaha o satiru, ale bohužel jde o humor typu "vtípky na sociálních sítích", takže je to schválně ČéTéčkovsky primitivní, aby to pochopil úplně každý a kdokoliv s IQ kolem 80. Proč je to špatně? Protože humor, má-li být satirický, musí tnout do živého a musí to být někam, kde to bolí. V případě dějové linky "našich" kosmounatů je tato úspěšnost nulová a vlastně ani žádný prostor k satiře nenaskýtá, pouze variuje stereotypy, které o sobě my Češi rádi říkáme a nestydíme se za ně, tudíž je to jen takové lechtání po panděru, na které jsme pyšní. V případě linky politické je to už lepší, ale bohužel příliš předvídavé a příliš "kámeňákovské", Troška z toho samozřejmě nečpí, nicméně to časování point a jejich neustálé přivysvětlování kompletně ničí tu podstatu recepce satiry, kdy vtip objeví všímavý divák sám a má radost z jeho dešifrování. V Kosmu je veden za ručičku a ještě jen po louce plné pampelišek. Já chci kurva satiru, za kterou aspoň bude někdo vyhrožovat soudem a Lucie Bílá o ní prohlásí, že by se měla dělat jen doma! (Teď jsem udělal malý příklad, jak by to mohlo vypadat.)

    • 5.8.2016  20:52
    Barbora Poláková - Generace (hudební videoklip) (2016)
    odpad!

    Barbora Poláková se dozvěděla, že existuje něco jako angažovaná poezie. A pak jí asi taky někdo řekl, že kdysi vznikaly protest songy, které táhly stovky tisíc lidí. A taky možná někde narazila na nějaký článeček (nebo Jaroslava Duška) o tom, že dnešní doba je docela nic moc ve vztahu ke kytičkám, nebi a předešlým generacím. No a tak se rozhodla, že taky udělá protest song a taky v něm budou velká slova o tom, jak je to dneska na hovno a že jsme všichni jen tupani s mobilama v ruce a bůhví co ještě. Jenže: paní Poláková vydělává těžký love na tom, proti čemu v této písni brojí. A chce vydělávat víc. A chce mít takové to hloupoučké publikum a posluchače, kteří nepoznají, že hudba Barbory Polákové je shit, ale poznají přece, jak je ta Barunka rozumná, že nám svými písněmi říká, že jsme "křehký děti deprese" a že "už nepíšeme s tužkou v ruce" a že žijeme "ve století zrychlenosti". Hanebná, odporná a zločinná agitka na "intelektuální nafrněnou".

    • 25.3.2016  01:09

    Hodně tragickej shit.

    • 21.3.2016  22:29
    Sanitka 2 (TV seriál) (2013)
    odpad!

    Tři legendární scény: dvě s Romy a jedna s muslimy. Ty stojí za odpad! jako řemen. Renčovy výmluvy, že on to nevymyslel, že to pouze zrežíroval, jsou alibismem té nejvyšší úrovně. Jeho názory jsou obecně známé, je to rasista, přátelí se s Danielem Landou, podporuje Miloše Zemana. Jako "umělec" se režisérsky podepsal pod Sanitku 2, jinými slovy s oněmi vyobrazeními, jež jsou absolutně přes čáru, souhlasí. A stejně jako všechny tyhle vypatlané mozky, na protiargumentaci vůči chybám ve svém díle postavených na xenofobii je schopen přirozeně zareagovat pouze výhrůžkami násilí a vztekem (viz pořad Zaostřeno na ČRo Plus z 18. ledna 2014). Česká televize definitivně zničila koncept veřejnoprávní televize a odhalila svoji populistickou tvář.

    • 11.3.2016  13:52

    Slepota zdejší komunity vůči genialitě tohoto filmu svou monumentalitou předčí i hudbu samotného Antonína Dvořáka.

    • 8.3.2016  18:44
    Domek z karet (TV seriál) (2013)
    *****

    4. série překonala i má nejdivočejší očekávání. Opravdu vynikající!

    • 21.2.2016  16:37
    Brooklyn (2015)
    **

    Citově vyděračná romanťárna, které chyběla o hodinu delší stopáž věnující se potápějící se lodi a vyrostl by z toho nový Titanic. Celé to "haló" kolem tohoto filmu je jen napěchovaná bublina plná růžového parfému. Nominace na Oscara za Nejlepší film je minimálně doklad nezdravého rozumu a dost možná i hluboké nouze po naplnění dostačujícího počtu nominovaných filmů za rok 2015. Nic jiného než do počtu totiž Brooklyn není. Původně jsem chtěl dát tři hvězdy aspoň za snahu a za nízký práh stupidity filmu, ale pak jsem si hlavně ke konci filmu uvědomil, že mě sralo se na to koukat už po půl hodině, takže se nenucenou hudbou ani měkkým světlem kamery ani hereckými výkony opít nenechám a normálně na rovinu říkám, že domácí puťky a blondýny z toho budou paf (aspoň pokud jim v hlavě nemrdá dost na to, aby předsudkově zatracovaly film s historickými reáliemi), takže kluci, kteří je na to vezmu do kina, si večer dost pravděpodobně zašukají. Takový film ale nepotřebuje žádnou výjimečnější pozornost ani nominace na Oscara. A koneckonců ani červená čísla na ČSFD.

    • 22.1.2016  20:43
    Lída Baarová (2016)
    odpad!

    Renč u mě definitivně skončil. Podivná dotace od Státního fondu kinematografe, Miloš Zeman na premiéře, Daniel Landa v titulcích jako producent. Ani trochu dobrá kombinace. A ve výsledku ani trochu dobrý film... A teď jsem si ještě uvědomil jednu věc: Pro Renče i pro Landu je Goebbels ďábel. Ovšem ve smyslu "jedeš jak ďábel". Fuj fuj fuj!

    • 3.1.2016  19:38

    Je to vynikající. Oproti smysl nedávajícímu a rámcově překombinovanému Djangovi je Osm hrozných opět tím známým Tarantinovým filmem stavějícím především na gradaci napětí. A to je zde opravdu unikátní. Poprvé mám pocit, že Tarantino se rozhodl trochu přiučit nejen ze svých milovaných filmů, ale i z divadelních her (které jsou ve své bázi prazákladem hlavně pro film, nikoliv pouze pro literaturu). Celé je to dlouhé, ale plyne to přirozeně a hlavně to není chaotické (obávám se, že kdyby ve střižně zůstalo na podlaze třeba takových 30 minut filmu, šla by jeho výsledná délka lépe strávit, ale v některých momentech by byl efekt filmu prostě uzlovitý). Problém s tím, proč nedám pátou hvězdu je ale trojího důvodu: 1. Nejmenší připomínka patří slow-motion scénám. Opravdu nevím, proč musel Tarantino některé z Jacksonových finálových replik protahovat na několikavteřinové zahuhlané patvary. Je to prostě divné a spíše to násilně komplikuje tempo závěru filmu. 2. Práce s hudbou. Při Hanebných parchantech jsem měl pocit, že Tarantino šílí. U Djanga jsem měl jistotu, že zešílel. Nyní se u Hrozné osmy snaží dostat zpět na jakýsi začátek svého mistrného nakládání s hudbou do scén jakožto přibarvujícího a atmosféru prohlubujícího prvku. Úplně dobře to nejde. Morricone původní hudby složil málo a Quentin s ní příliš šetří. Jindy si opět vypůjčí nějakou odrhovačku a vpálí ji do scény s jedoucím dostavníkem. Ten dojem je ve výsledku spíš polovičatý. Mám domněnku, že to bude proto, protože Osm hrozných (lidi, držte se něčeho) není western a ani žádný jiný "čistý" žánr. Je to zkrátka drama. A v dramatu bývá lepším postupem při práci s hudbou s ní šetřit jak jen to jde. Tarantino šetří, naštěstí, ale nevolí úplně nejvhodněji. Scéna expozice celého filmu s Morriconovou orchestrální etudou je mistrovská a chvíli jsem měl pocit, že Osm hrozných bude vrcholně artovým počinem. Nakonec to ale dopadlo jinak. Stále doufám, že ve svých posledních dvou filmech se režisérovi podaří tento "nedomrlek" napravit. 3. Tarantino už vykrádá sám sebe. První tři čtvrtiny filmu jsou úžasné. Jsou vlastně jako přes kopírák ze všech Tarantinových předchozích filmů, ale také jsou něčím jiné. Stále vzbuzují ohromná očekávání a zaujmou, stále je vidět, že film spěje k nějakému klimaxu každého dílčího rámce, který ve filmu je. Ale samotný závěr už takový není. Už to není nápadité. To, že se všichni na konci vystřílí chce aspoň něčím opepřit. Ještě u Hanebných parchantů se to Tarantinovi dařilo. U Djanga to abosultně posral. U Osmy se snaží, ale chtělo to snažit se víc. Tam žádné překvapení vlastně není, a i když se finiš snaží tvářit se "hustě" a působit na schopnost se nechat emočně vyhecovat až na nějaký váš kulminační bod, žádná katarze se nedostavuje. Vlastně jakoby měla přijít na řadu další kapitola, jež by ten výsledný tvar filmu nějak obratně zakončila, trochu s kudrlinou, s nějakým šikovným nápadem, s nějakou jiskrou... Ale nedostavila se.

<< předchozí 1 2 3 4 6 7
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace