Recenze (567)
Plán 9 (1959)
:DDD
Zátoka (2009)
Takhle silně emocionálně mě ještě nikdy žádný jiný dokument nezasáhl, jako právě tenhle. Většinu filmu jsem sledoval se slzami v očích. Delfíny jsem měl vždycky rád pro jejich zvláštní smích a radost ze života. Teď si jich navíc i vážím a velmi soucítím. Velmi kruté, přesto důležité dílo.
Modrý tygr (2012)
Tomuhle filmu bych především vytkl nesourodý scénář a herecké výkony. Co bych naopak pochválil, jsou vkusné, různorodé animace, které se táhnou průběhem filmu. Zvláštně abstraktní svět ve kterém se odehrává triviálně-dětsko-kouzelný příběh, mě nadšením ze sedačky rozhodně nezved. Potenciál velký, výsledek průměrný. Nejlíp se mi koukalo na modrého tygra :)
Generace Singles (2011)
Několik osudů Českých zombies
Basquiat (1996)
Film nabitej skvělími herci, uměním a hudbou
Drž hubu! (2003)
Parádní komedie do každého počasí
Muži v naději (2011)
"Kdyby jsme občas neudělali něco co se nesmí, tak si v životě neužijeme žádnou srandu"
Cinematerapie (2010)
Velmi zajímavý dokument o zajímavých lidech, se zajímavými životními příběhy, které v budoucnu mohou ještě zajímavě překvapit.
Lištičky (2009)
Stominutová ztráta času aneb ani nůžky nejsou tím čím se zdají být.
Zbav nás všeho zlého (2006)
Skutečný Horror