Recenze (176)
A dost! (2012) (pořad)
Přehlídka demagogie a pořad, který jen zbytečně plaší lidi. Tuna si záměrně vybírá jen negativní tvrzení z wikipedie a to "ale", které za danou informací pokračuje nikdy nezmíní. Záměrně si vybírá jen ta fakta, která se mu hodí a která budou neznalé lidi šokovat. Viz třeba tvrzení: "Kyselina benzoová se může odbourávat na benzen, který může způsobovat rakovinu." Nikdy ale neřekne, že se látka uvolňuje jen v tak miniaturním množství, že to nemůže lidské tělo ovlivnit. Vždy v pořadu padne, co je tam za aditiva, ale nikdy nepadne že jejich limity jsou stanoveny záměrně na tak nízké hranice, aby to zaručeně neovlivnilo lidské zdraví a že aditiva výrobce taky něco stojí a nesypou je zbůhdarma všude jen proto, že můžou. Jakožto studovaného potravináře mě tenhle pořad uráží a považuji ho za potravinářský bulvár.
Ajťáci (2006) (seriál)
Tvůrci IT Crowdu sice příliš nevyužívají potenciál, který v IT oddělení třímá (narozdíl od The Big Bang Theory) a spíše se přiklání ke klasickému pojetí sitcomů, ale i přesto je to skvělý seriál plný skvělých hlášek a gagů, které vás prostě musí rozesmát.
Akt (1997) (divadelní záznam)
Ty taneční kreace si prostě 5* zaslouží:)
Americký gangster (2007)
Po všech těch oslavných ódách, které jsem četl a slyšel jsem čekal o něco málo víc a byl jsem po shlédnutí filmu maličko zklamaný. Nicméně i tak se mi American Gangster líbil a dle mého se jedná o povedenou gangsterku, která se sice nemůže postavit vedle legend jako je Coppolův Godfather či Scorseseho Goodfellas, ale ani se nemusí tiše krčit v jejich stínu.
Andor (2022) (seriál)
Na pět hvězd to má až příliš utahaný rozjezd, který by zasloužil prostříhat. Od příjezdu na Aldhani to ale nabere obrátky a vyklube se z toho překvapivě dospělá série o bolestivém zrodu teroristického hnutí rebelů a jejich střetu s imperiální tajnou službou. Jen tak dál Disney.
Ant-Man a Wasp (2018)
Tentokrát si natáčení dirigoval Peyton Reed od úplného začátku a všechny prvky prvního dílu vyladil podle sebe k dokonalosti. Ant-Man a Wasp se neberou moc vážně, má to svižné tempo, více zábavných hrátek s velikostí, dobře zrežírovanou akci a sympatický humor, který je ale leckdy na hraně trapnosti a nemusí sedět každému. Pořád ale v hlavě vyskakuje ta myšlenka, že je to jen víc toho samého a že by to chtělo ještě něco navíc.
Apocalypto (2006)
Mix Lola běží o život a Ramba ve středoamerické džungli:)
Armageddon (1998)
Je to dojemné, je to napínavé, je to americké, je to hloupé, ale sakra dobře se na to kouká a tenhle fakt nic nezmění.
Avatar (2009)
Příběh je sice prostinký a naivní jako ukrajinská prostitutka, ale jako vodící linka pro úchvatné scenérie a výjevy z pandorské džungle funguje naprosto skvěle. Nejlepší film všech dob to pro mě rozhodně není, ale jeden z nejprecizněji provedených blockbusterů posledních let určitě ano. A jak už řekl František Fuka, Titanic měl také prostinký příběh, ale díky Cameronově skvělé režii a citu pro gradaci nahrabal 11 Oscarů.
Babovřesky (2013)
Asi takhle... je to nevtipná, nudná, hloupá přehlídka filmového nevkusu a stále nechápu, proč na to šlo do kina tolik lidí. Na druhou stranu ale musím uznat, že už jsem viděl i horší filmy, takže uplný odpad dát nemůžu.